Nemesis86 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har en Creative Jukebox som er på 30 GB Det er da naturlig at jeg ville gjerne ha benyttet meg av USB 2 porten min. Bare ett problem, jeg har ikke internett og det går jo ikke ann å laste ned en setup fil. Noen som vet hvor jeg kan skaffe en setup fil som jeg kan brenne så jeg kan legge den på pc'en min som ikke har internett. Lei av å overføre 20 GB med USB 1 Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Setup-fil for hva da? "Service Pack network install" finner du på microsoft.com/download Setup-program for USB 2.0 finner du vel på produsenten sin hjemmeside? Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha service pack 1 for å aktivere USB 2.0 porten min i følge MSI :S Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Kanskje du leter etter dette ? Mer om samme emne her http://support.microsoft.com/ Anbefales Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Tusen takk nå kan jeg starte å fylle opp min 30 GB spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå