int20h Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Stopper utviklingen av UltraSparc V Sun Microsystems ser ut til å ha stoppet all videre utvikling av UltraSparc V og Gemini-prosessoren. Grunnen er at prosjektene koster for mye. Betyr dette økt satsing på AMD Opteron? Les artikkelen her Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det er kanskje ikke så dramatisk? Er vel naturlig at man ikke kan holde på med 5+ CPU-design samtidig ? UltraSPARC IV+ UltraSPARC V Niagra Gemeni Rock ++ Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Ytelsen tatt i betraktning så er det rart at de driver med noen som helst. Tror ikke SUN kan konkurrere på noen parametere bortsett fra software arv. De har også en merkelig stor fan skare... "-The only difference between a SUN workstation and other workstations is the ego of the user." Edit: Med SUN menes her SUN UltraSPARC. Endret 14. april 2004 av Knick Knack Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 De har et kult navn på prosessorene sine også Kan ikke komme her og si at "Pentium 4" er TØFFERE enn "UltraSPARC V" Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 De har et kult navn på prosessorene sine også Kan ikke komme her og si at "Pentium 4" er TØFFERE enn "UltraSPARC V" UltraSPARC V er definitivt det kuleste CPU navnet i bransjen Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har lyst på en UltraSPARC ... bare for å ha det Liten søt en som kunne blitt til min personlige Webserver eller noe ? "Powered by UltraSPARC" ... dødsfett Sysinfo Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har også lekt med tanken om å kjøpe en Sun-maskin med UltraSparc CPU. Og hadde jeg hatt valget mellom en maskin med Windows Longhorn og Palladium og en maskin basert på UltraSparc, ville jeg helt klart valgt UltraSparc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå