Andreasfe Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Nå er jeg så ufattelig lei av å krype bak PCen for å skifte om fra høytalere til headphones og omvendt, samt for å sette i/ta ut Mikrofon. Det jeg lurer på da er om det finnes noen mulighet for å liksom skjøte disse utgangene bakpå til et frontpanel eller noe sånt.. som jeg f.eks setter i en 3,5 eller 5,25 bay... Jeg har et sort Dragon Kabinett så det hadde vært kult hvis dette panelet er sort.. men det er ingen krise om det er hvitt! Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk! Endret 14. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
atlef Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Fant denne hos MPX.no, finnes sikkert andre. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Fant denne hos MPX.no, finnes sikkert andre. Mvh Meg. mange takk! så jo bra ut den... er bare å komme med innspill... men det går vel kanskje ann å lage enn sånn sak også.. fikk lyst til å prøve... vil det funke med en slik kabel: link og borre noen hull i et deksel og feste kabelen i dekselet på en måte?? Kan det fungere greit? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Skal funke fint det og, så lenge det bare er lyden du trenger. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå