Tjohei Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Noen som har erfaring med bæreveskene fra Umates? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 nei bare sekkene, men de er helt rå da, selv om de ikke er så ergonomiske mvh nerd-light Lenke til kommentar
heggi Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 nei bare sekkene, men de er helt rå da, selv om de ikke er så ergonomiske mvh nerd-light Hvilke sekker er det så mange referer til? Kan du legge inn en link til oss med den du mener bra? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ja ein link kan du alltids få, her er ein http://www.umates.com/html/no-body-backpackxl.htm når det gjelder salgsteder i norge, bare ta et søk på prisguiden, jeg kjøpte min hos psdata, men ser ut som der har sluttet med den der dessverre mvh nerd-light Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kjempefin som emballasje, men totalt ubrukeleg som ryggsekk Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Hva med veskene, da? Er det noen som har prøvd dem? (Virker jo som de er bra, ut ifra det du sier, Ganske) Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har en Umates Basic. Den fungerer glimrende hvis man bare skal ha med seg PC og evnt. strømforsyning og mus, men er håpløs hvis man skal ha med seg bøker, permer eller lignende. Den er solid, god og bære, gir god beskyttelse og ser bra ut. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 johndoe144: Takker. De virker jo veldig bra. Det er vel ikke noen som har prøvd Umates XS, vel? Syns den virker kul, men er ikke helt sikker på hvordan det vil funke med mus og strømforsyning i den ekstra lomma. Lenke til kommentar
heggi Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Noen som vet om noen vesker som er praktiske men samtidig ikke ser ut som dokument mappa til min far? Er ikke mange vesker jeg finner som ser litt "freshe" ut.. Edit: Noen som har erfaring med disse?: Dicota.com Endret 19. april 2004 av heggi Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen som vet om noen vesker som er praktiske men samtidig ikke ser ut som dokument mappa til min far? Er ikke mange vesker jeg finner som ser litt "freshe" ut.. Edit: Noen som har erfaring med disse?: Dicota.com stygge vesker Lenke til kommentar
heggi Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen som vet om noen vesker som er praktiske men samtidig ikke ser ut som dokument mappa til min far? Er ikke mange vesker jeg finner som ser litt "freshe" ut.. Edit: Noen som har erfaring med disse?: Dicota.com stygge vesker Ïkke det jeg spurte om akkurat men skikkelig ok med saklig tilbakemelding.. Flere av de.. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 www.jansport.com www.targus.com Lenke til kommentar
heggi Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 www.jansport.comwww.targus.com takker!! veldig mye bra på jansport! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå