ingve Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg kjører kombi med win me på c: og win xp på d: c: er fat32 og d: ntfs i starter når jeg skal velge OS går win me rett inn.. samme med win98 (hadde før) med når jeg prøvde å installere win2k så hang maskinen i ca. 4 minutter før den fortsatte fra dette punktet.. før hadde jeg d: fat32.. og fikk tips om å formatere d: til ntfs fordi d likte win xp bedre.. men det funker ikke.. hver gang jeg skal inn i xp (zom er omtrent hver gang) henger maskinen helt i 4 minutter før den fortsetter som om ingenting skulle ha hendt.. win98/me går rett inn.. win2k og xp henger i ca. 4min.. hva kan være gæli? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Det skal mye til for at det der er disken sin skyld, fire minutter er mye. Antakelig pga begge OS på samme elns, men det skal være bra gjort hvis det er disken. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 kanskje det har noe med nettverksinstillingene? som at det prøver å koble til maskiner som har vært tilkoblet før eller lignende? Lenke til kommentar
ingve Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Antakelig pga begge OS på samme elns hva er elns og hvordan får jeg fixa det? Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Det at Win2k og WinXP henger lenge ved oppstart kommer ofte av at det er noe HW som ikke er configga riktig i et aktuelle OS'et .... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Du har vel ikke et hovedkort med amd760 chipsettet? For dette opplevde jeg nemlig med både winxp og win2k da jeg hadde det. Lenke til kommentar
ingve Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 hvordan configger jeg HW riktig i winxp når jeg nettopp har formatert og det henger allerede fra 1. boot? Lenke til kommentar
ingve Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har en p3 550mhz er ikke sikker på chipsettet, men har et CA61 HK fra DFI elLER chaintech.. husker aldri hvem av dem.. men d kan jeg finne ut.. Trur ikke jeg bruker AMD760 chipsettet da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå