bowser Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg er forbanna lei av å måtte betale big bucks for stasj til mobilen. Operatørene er grådige som faen! Endelig har jeg funnet en side som har GRATIS stasj og som faktisk klarer å levere det til mobilen min uten feil. Masse kuule themes til 6600 + knallbra forum. Sjekk ut WWW.ZEDGE.NO --> Det lønner seg PS! Boikott overprising av mobile tjenester!!! Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 tror du tar feil av operatører og tjenestetilbydere Stæsj finner du gratis overalt, så det er ikke noe nytt :o Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Operatører : Netcom, og telenor og lille Teletopia + ei heil rekke virtuelle operatører (Tele2 sense, chess o.s.v) Ting til mobilen (ringetoner, bakgrunnsbilder, morsomme MMSer o.l) er det tjeneste tilbydere som gir. Desse har som oftast berre ein server som trafikken / bestillingene blir sendt til, ikkje noko eige system utanom det. mvh JanEirik PS ville ha skifta tittelen til noko meir fornuftig i tillegg fjerna caps lock då dette blir rekna som uhøffeleg. Viss du ikkje gjer det trur eg denne posten kommer til å bli stengt. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Dårlig bruk av emnefeltet. Du trenger ikke SKRIKE. Ta en titt på retningslinjene til neste gang: http://forum.amobil.no/index.php?act=SR&f=60 Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg