Thlom Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har ikke sett Nøgne Ø på polet her i byen, skal sjekke pol nummer to, men tviler. Men antar Pol nummer 1 tar inn Nøgne Ø om jeg spør pent Lenke til kommentar
mberger Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Har ikke sett Nøgne Ø på polet her i byen, skal sjekke pol nummer to, men tviler. Men antar Pol nummer 1 tar inn Nøgne Ø om jeg spør pent Du kan jo sjekke lagerstatusen i alle butikker på polets hjemmesider. Selv om det koster en del er det verdt det. Endret 14. april 2004 av mberger Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hmm, nei det finner jeg ikke ut av. Hvor i all pakka trykker jeg? Lenke til kommentar
mberger Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hmm, nei det finner jeg ikke ut av. Hvor i all pakka trykker jeg? Skriv inn Nøgne i søkefeltet oppe til venstre, så kommer det opp en liste. Trykk på ?-feltet på et produkt så kommer det opp en liste over lagerbeholdning ved de polene som har dette. Dersom det er fullsortimentsbutikker i byen du bor i skal de føre dette. De har det på alle tre polene her i Tromsø. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Nøgne Ø Amber Ale 50 cl kr 53,40 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hmm, nei det finner jeg ikke ut av. Hvor i all pakka trykker jeg? Skriv inn Nøgne i søkefeltet oppe til venstre, så kommer det opp en liste. Trykk på ?-feltet på et produkt så kommer det opp en liste over lagerbeholdning ved de polene som har dette. Dersom det er fullsortimentsbutikker i byen du bor i skal de føre dette. De har det på alle tre polene her i Tromsø. ja det var logisk men men, de har den visst, ikke at jeg har sett noe til den, men får ta en tur i dag Lenke til kommentar
morfin Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nå senkes prisene ytterligere, her. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nå senkes prisene ytterligere, her. konge Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 6,50 for seidel og grans! Les hva avholdsfolka sier "Dakar alkoholikerne som blir rammet av at de store, slemme dagligvarekjedene senker prisene." Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 alkisene kommer til å drikke mer. De har lite penger å rutte med og en såpass kraftig prissenking vil føre til at de har råd til betraktelig mer alkohol. Det skal dog sies at det er bedre med øl enn med spylervæske. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Grans smaker noe helt for j*vlig! Meneh...hmm kanskje eg skal kjøpe inn mye øl så eg har til når det er noe fest på gang whenever. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Prisene kommer neppe til å stige med det første da. Det er jo ikke snakk om at ølet er på tilbud Lenke til kommentar
OeO Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ikkesant, hvis prosene går opp igjen blir det sikkert litt etterforsking osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå