Gå til innhold

Øl til 7,90 pr. flaske

Jon@s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter tildels Olsen her.

Det spørs hva du skal oppnå.

Skal du drikke for rusen er dette en grei øl.

Skal du drikke for å nyte er f.eks Erdinger Weissbier et godt valg.

Går du for førstnevnte tror jeg du kan ha stor glede av å putte en limebåt eller en sitroskive oppi den på solfylte dager :)

Lenke til kommentar

Grans er ikke noe luksus øl akkurat, men det er helt ok, akkurat som seidel, tuborg og ringnes for den saks skyld. Jeg syns det er liten forskjell på de norske øltypene enten de koster 7,90 eller 15 kroner. Når det gjelder dyrt importøl koster det gjerne 30 kroner for en boks. Hvis man er glad i øl og ikke millionær er det jo hyggelig å kunne kose seg med helt greit, norsk øl til 8-10 kroner flaska og slippe å bli ruinert. Så kan man jo unne seg en ekstra god importøl med prislapp fra helvete ved høytid og fest ;)

Syns du stiller ganske høye krav for hva som skal få lov til å fukte ganen, Olsen... Nuvel. Billigølet overlater vi til arbeiderne :yes:

Lenke til kommentar
Øl fra norske bryggerier holder etter min smak brukbart høy kvalititet uansett pris, men jeg synes Nøgne Ø stiller i en klasse for seg (selv om man må pantsette sjela si for å få råd til det). Skål.

Hvor i svarte får man tak i denne?

*savne bloomberg*

Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere refererer til Tuborg som "billig" øl! greit nok , den er ganske billig nå, men før prisen ble satt ned kostet den 15kr flaska, synnes den var av de bedre, men drakk mest hansa pilsner pga prisen. tuborgen gikk ned med 5kr! så den er jo egentlig ike noe billigøl. det er forøvrig Ringnes som produserer Tuborg her til lands, prisen har gått opp med 1 krone nå. De solgte så mye nå att de ikke hadde nok flasker til å produsere mer, Her har butikkene vert ganske tomme vertfall. Salget går som aldri før!

men det er jo ganske simpelt på en måte, de setter ned prisen og folk kjøper som galne, så etter en stund når alle kjøper tuborg av vane så setter de opp prisen med en krone, tjener nok en del på det!

Jeg drikker vertfall tuborg nå, billig og godt!

Lenke til kommentar
I Danmark er det en øl som koster 2 kr flaska, og gjett hva? Panten på flaska er 1.50, det blir liksom 50 øre ølla. :p

I spania hadde et av de gigantiske supermercado'ene boksøl til 50 øre. Nammelig, nammelig øl.

Loffe"lur": kanskje fordi noen liker å kose seg med en iskald øl? Ikke alle drikker for å bli fortest mulig full.

Lenke til kommentar
Øl fra norske bryggerier holder etter min smak brukbart høy kvalititet uansett pris, men jeg synes Nøgne Ø stiller i en klasse for seg (selv om man må pantsette sjela si for å få råd til det).  Skål.

Hvor i svarte får man tak i denne?

*savne bloomberg*

Polet har tre sterkøl typer fra Nøgne Ø. For øvrig finnes det andre typer i enkelte butikker i sør-Norge. Jeg er usikker på om dette kanskje strider mot forumreglene angående reklame men her er hjemmesidene deres for nærmere info. Nøgne Ø

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...