Gå til innhold

Nokia trekker sløret av ny N-Gage

Anbefalte innlegg

Synes den nye N-gage'en ser spennende ut, og tror egentlig at den vil slå an. Med den nye prisen blir nok den mer aktuell for det markedet den er laget for.

Den er ingen MP3 spiller, så skjønnner ikke poenget med å diskutere det noe videre... :roll:

Men det er en ting jeg lurer på: Hvor står det at den har mono? De gamle spillene har vel stereolyd, så da ville det vært merkelig om den nye plutselig ikke skal kunne spille av lyden med samme kvalitet?

Hadde den hatt kamera også, tror jeg difinitivt at den ville slått ganske bra an.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det er en ting jeg lurer på: Hvor står det at den har mono?

QD har også sine baksider i forhold til forgjengeren. Den nye modellen har for eksempel ikke støtte for å spille av MP3, og kan kun by på mono-lyd slik vi kjenner fra Nokia 6600. Nokia har dessuten fjernet radioen fra QD-modellen, og telefonen har heller ikke trippelbånds-støtte for bruk i amerikanske mobilnett.

fra amobil sin artikkel. Om det stemmer vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Det er jo en fin fin mobil til 2000kr, finns jo ikke noe som er bedre til den prisen!

Å at den ikke har mp3-spiller er helt greit, men det er litt teit vist den skal brukes til spill, og du da ganske ofte har lyd på, hvis det da bare blir "papp-lyd" så er det litt surt...

Men til den prisen skal jeg ikke klage..

Kanskje symiban blir litt mere kjent nå, og det kommer kanskje i fremtidens elkjøp-avis om mobilen har symbian eller ikke... :roll:

Og det er jo og fint atden har bluetoth, for da har jeg noen å bluejacke!! :D

Lenke til kommentar
fra amobil sin artikkel. Om det stemmer vet jeg ikke.

Ja, jeg lurte egentlig på hvor de har det fra. Kan ikke finne noe om det på Nokia's sider...

Edit: Jeg ser her at den kommer med mono headset, så da er vel det et sikkert tegn på at den ikke har stereo. Kan egentlig ikke helt skjønne at det skal være dyrt - eller kreve fysisk plass å legge til stereo... :ermm:

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...