neb Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) hei. pcn min er kaputt! jeg mistenker at det er hovedkortet. grunner: 1. kabinett høytaleren piper ikke ved oppstart. 2. skjermen er svart. 3. HD lampa i kabinnettet lyser konstant. derfor søker jeg hjelp av noen av de ivrige HW brukerne. problemet oppsto da jeg koblet til en musepenn. hele maskina hang seg og skrudde seg av selv. etter dette var den død. jeg sjekket alle kabler og grade stokken, men alt så fint ut, selv om skjermen fortsatt var svart. skal man kunne starte pcn og gå inn i bios uten CPU og minne? noen som har hatt samme problem? takker for alle svar! mvh bigben Endret 14. april 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det er mest sansynlig noe med hovedkortet. Prøv og resette BIOS og se om det hjelper. Lenke til kommentar
neb Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Det er mest sansynlig noe med hovedkortet.Prøv og resette BIOS og se om det hjelper. fugerer ikke.. prøvd både og ta ut CMOSen og resette med jumperen, men det fungere ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå