vegge Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Fant akkurat ut at siden jeg har chipset av både amd OG via, så var det kanskje ikke så lurt å installere hele via4in1-pakken. I forbindelse med kjøpet av en ny WD 120GB tok jeg da og formaterte alle harddiskene med NTFS og fyrte opp WinXP. La inn 4in1, men bare IDE-greiene. Deretter lastet jeg ned AMD Driver Pack v1.30 og fyrte opp... Måtte selvsagt prøve å klokke fsb-en høyere enn 140. Det klarte jeg i midlertidig ikke. Kom lenger enn noensinne i 3dmark, men enten ble programmet automatisk avsluttet, eller maskinen restartet av seg selv. Det kommer ikke lenger blåskjermer og sånn, og jeg har bare fått én type feilmelding; Så det ser allikevel ut til at jeg må ha nytt hovedkort... Før det eventuelt kommer et kjøp vil jeg prøve å kjøle ned skjermkort og chipset. Har dere noen gode litt stillegående forslag til chipsetkjøler? Har en Crystal Orb som skal på på skjermkortet (lav hastighet self) Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Det må i tilfelle bli en chipsetkjøler fra microplex. Holder det med en "Alpha chipsetkjøler, Wing Fin" eller en "Zalman chipsetkjøler m/lim og pasta"? Jeg målte jo chipset til nærmere 50 grader nå, men den originale ribba er vel ikke særlig god? Eller mener dere en chipsetkjøler med vifte vil være det lureste? Ellers får jeg øyeblikk termisk lim og greier så jeg skal alltid klare å feste sakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå