LarsFromasj Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg var jo strålende fornøyd med den nye disken, fordi den bråkte lite. Men i går var jeg inne i PC'en og fjerna en kabel ++ Disken begynte plutselig å bråke mye mer, og jeg skjønner ikke hvorfor. Fjerne speilflisene i bunn også, men det burde ikke ha noe å si. Uansett, nå vil jeg ha støyen bort igjen, eller rettere sagt "knatringa" når disken jobber. Jeg får ikke brukt noe oppheng siden jeg bruker Lian Li racket i bunn av kabinettet, men hvis noen har noen gode forslag hadde det jo vært fint Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 merkelig.. det KAN være fordi du fjernet speilflisene i bunnen av kabinettet.. med speilflisene ble kabinettet tyngre og siden du også har harddisken helt i bunnen, kanskje kabinettet gir mer gjenlyd uten flisene? kanskje? det må jo være en gunn til det, og det er det eneste jeg kan komme på.. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Har prøvd å putte de tilbake, lagt ledning i klem (Den KAN ha ligget i klem før), men ingenting funker. Skal prøve med noen gummilister der metallflatene møtes. (Den HDD-boksen er jo avtagbar). Kan det hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå