mirene Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har lastet ned Silent Hill 3. Og har prøvd å pakke den ut. (Jeg er ikke helt uerfaren med å pakke ut filer da) Dette skal bli en DVD image. Saken er at når jeg prøver å pakke den ut,får jeg beskjed om at "dev.sih3.r00" mangler. Ja,vet jo at om en mangler en av filene så kan en ikke pakke den ut. Problemet er bare det at filene (det er 56 av dem) alle har tittelen dev-sih3 uten noe extra info. Noen som hvet HVA problemet er ?? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Noen som hvet HVA problemet er ?? At det er en piratkopi kanskje? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det står hva du skal gjøre på denne siden: http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Noen som hvet HVA problemet er ?? "Dev.sih3.r00" mangler. Hvet, er det forresten en sms-forkortelse for hvete? Endret 14. april 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) *rapportert* Retningslinjer! Say it with me: R-E-T-N-I-N-G-S-L-I-N-J-E-R Endret 14. april 2004 av Loomy Lenke til kommentar
^Nikon Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg