Leetrune Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ja, som topicen sier så har jeg problemer med at mobilen henger seg. Har ikke vært sånn før tror jeg ivertfall ikke. Enkelte ganger når jeg trykker på noe så kan den låse seg helt, den fryser seg i 5-10 sekunder før den reagerer. Er det rett? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Software oppdatering hjelper nok.. hvis ikke, lever den inn! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) topicen din sier egentlig ingenting. Les innlegget mitt, se sigg. Endret 14. april 2004 av ingar Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 topicen din sier egentlig ingenting. Les innlegget mitt, se sigg. må du leke politi hele tiden? Du kan jo heller rapportere.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 topicen din sier egentlig ingenting. Les innlegget mitt, se sigg. Jeg for min del skjønte at det dreide seg om en Sony Ericsson type T610 som pleide å henge seg. Alt dette fra topic'en. Syns den sa nok jeg. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ikke begynn å krangle nå! men som sagt, så skulle nok software oppdatering hjelpe.. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 kjør noen tester på telefonen.. ALL BRUK AV DENNE KODE ER PÅ EGET ANSVAR: >*<<*<* tast koden med spaken, gå så inn på: service-tester og kjør noen tester for å finne ut hva som er galt.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Stenger denne for dårlig bruk av emnefeltet - les annonseringen øverst i listen over emner. Det finnes og en tråd her om stengingen her i forumet Slik det er idag er det to felter for å fylle inn emne og beskrivelse. Det du har gjort feil er å bruke beskrivelsesfeltet for å fylle inn informasjon som må være i emnefeltet for å gi mening. Mitt råd er å ikke bruke beskrivelsesfeltet før du har et emnefelt som gir mening i seg selv Det er altså ikke godtatt å kun ha navnet på mobiltelefonen i emefeltet - du må forklare hva det er med denne mobiltelefonen du lurer på/skriver om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg