Gå til innhold

Windows LONGHORN


Anbefalte innlegg

Ville bare si i følge av artikkelen på Digi.no.

 

Synes at det dumt at Microsoft prøver å få den ferdig til 2006, det på følger evt. færre nye ting i Longhorn på så kort tids ramme.

 

Det jeg ville si var egentlig at jeg kan vente til 2010, bare Microsoft levere et OS som er verdt ventingen. Isteden for at den skal bli "uferdig" pga. en fastsatt dato..

 

Derfor lurte jeg på hva dere andre syntes..??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er bra de har satt seg en tidsfrist så har de noe og jobbe opp imot.

Om folk velger og stole på disse er jo deres eget problem.

 

Jeg mener nå iallefall det er bra med tidsfrister (når de er realistiske) da de har noe og forholde seg til.

Skal de vente til for eks 2010 så kan det kansje hende de tenker i 2008, ja nå har vi et bra produkt, kansje vi skulle legge til dette, og kansje det der, osv osv.

 

Meget mulig vi får et os som er verdt ventingen innen 2006 og.

 

 

Selv synes jeg at for eks win2k er relativt stabilt og slikt (til mitt bruk), ting som f***er opp er som regel andre folk's programvare, så noen ganger tenker jeg at mangen henger ut microsoft "uskyldig"

(det siste hadde ikke mye med saken og gjøre men det var for og få frem et lite poeng ;) )

 

 

Anyways, en kort versjon på mitt svar (skulle kansje kommet først?), Tidsfrister er helt greit imo så lenge de er realistiske, og jeg ser ikke noe urealistisk i at Longhorn kan være klar til release i 2006 en gang.

Lenke til kommentar

Nå er det slik at mange bedrifter kjøper lisenser med Upgrade assurance (mener jeg det heter) hvor man da kan få billigere lisens ved neste oppgradering hvis oppgraderingen skjer innen 3 år. Microsoft er da egentlig litt forpliktet til å ikke vente så mye mer enn 3 år mellom hvert nye OS de slipper.

 

Hvis de venter helt til 2010 så vil de få veldig mange store kunder på nakken + at "alle" ville gått for noe annet (f.eks linux :scared:) siden XP vil være håpløst gammeldags da. Det er nok også med bakgrunn i dette ryktene om "XP reloaded" kom fra.

 

Jeg tror heller ikke at Longhorn vil bli et "uferdig" produkt når det kommer. Alle OS'er må patches uansett hvor lenge man utvikler det først. Det er helt uungåelig!

Endret av ob1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...