Gå til innhold

Tips til en god popup-killer?

j_j

Anbefalte innlegg

Ja, jeg sier det igjen; Stop-the-pop-up!

Starter med Windows og beskytter deg mot popups helt til du slår av maskina igjen eller ved at du trykker ctrl!

og den har aldri kommet i konflikt med noen andre programer hos deg? hadde popup stopper og den likte ikke norton, lagde problemer hele tiden.

jj

Lager bare problemer når jeg får en link av noen i MSN - går ikke ann å trykke på linken fra der, så en må kopiere URLn til IE! Men dette blir det ikke mere irritasjon av enn alle pop up'ene som kommer når en surfer!

Bruker ikke Norton så om den eventuelt kommer i konflikt med det programmet kan jeg ikke uttale meg om!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ha en effektiv popup stopper ville jeg ha lastet ned Xpsp2 Selv om dette bare er en betaverson så har jeg nå hatt den siden den kom ut og må si at den er helt topp :thumbup: ..Den inneholder også en brannmur og virusprogram i tillegg til en automatisk popupstopper...

Har ikke hatt noe som helst problemer av noe slag etter at jeg installerte Xpsp2 :thumbs:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Takk for bryderiet, men regner med at den har samme svakhet som "google toolbar" dvs. stopper kun popup's i IE :thumbdown:

jj

Hæ?!

Opera er en egen nettleser (forresten mye bedre enn IE) med innebygd popup-stopper :)

Ergo; du må ikke kjøre IE for å stoppe popups. Du kan også velge om du vil blokkere popups som kommer uten at du har trykket på noe.

:w00t:

Lenke til kommentar
Hæ?!

Opera er en egen nettleser (forresten mye bedre enn IE) med innebygd popup-stopper :)

Ergo; du må ikke kjøre IE for å stoppe popups. Du kan også velge om du vil blokkere popups som kommer uten at du har trykket på noe.

Jeg vet at opera er en nettleser :wallbash: , stopper den popups når man ikke har opera oppe ? .............i kaza f.eks. ? heh ? hmm? heh? :nei:

jj

Lenke til kommentar
Hæ?!

Jeg vet at opera er en nettleser :wallbash: , stopper den popups når man ikke har opera oppe ? .............i kaza f.eks. ? heh ? hmm? heh? :nei:

jj

Opera vil ikke stoppe popups i Kazaa, men bare når du surfer med Opera på nettet. En god brannmur vil høyst sannsynlig gjøre det. Da vil jeg anbefale Norton Internet Security, men den koster litt penger.

Når du nevner Kazaa, vil jeg ikke akkurat anbefale det programmet for P2P. Bruker du DC++ vil du slippe dette problemet og samtidig få bedre nedlastningshastighet. :yes:

Lenke til kommentar
Hæ?!

jj

Opera vil ikke stoppe popups i Kazaa, men bare når du surfer med Opera på nettet. En god brannmur vil høyst sannsynlig gjøre det. Da vil jeg anbefale Norton Internet Security, men den koster litt penger.

Når du nevner Kazaa, vil jeg ikke akkurat anbefale det programmet for P2P. Bruker du DC++ vil du slippe dette problemet og samtidig få bedre nedlastningshastighet. :yes:

Kazaa er jo greit hvis man ikke deler så mye, ettersom de fleste servere forlanger at du har minst n GB.. Bruker nå bare DC++ og BT, men dette er offtopic, så jeg sier bare Google Toolbar jeg;)

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...