KrizZzo Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) jeg skal kjøpe denne boksen.. å jeg har valgt CPU og allt untatt RAM.. for det har jeg ikke peiling på... noen som gidder og ta seg 2 minutter og finne i 2 brikker til meg? skal ha 1024 DDR RAM!... CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 512KB cache Endret 14. april 2004 av KrizZzo Lenke til kommentar
maedox Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hvis du ikke skal overklokke så mye vil jeg anbefale TwinMOS PC3200. Jeg har de med winbond brikker og er veldig fornøyd med dem. Skal du overklokke en del bør du gå for PC3500, og da er jeg litt på tynn is. Snekker´n har vel en minnetest en plass tror jeg.. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ville nok gjort som maedox sier og gå for TwinMos PC3200 brikkene, har disse selv sammen med en xp2800 Barton, noe som fungerer utmerket. Antar at du ikke skal overklokke noe masse da jeg ser du vurderer Barebone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå