Stingher Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Må nesten få briefe litt etter en liten omgang med diverse upgrades. Enjoy! Lenke til kommentar
3dme Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Stilig mann! Du vet ikke om den cpu-kjøleren, passer s754 også? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Veldig stilig! Hvilke katoder/uv-reaktive gjenstander bruker du, og hvordan er det forskjellige plassert? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Bruker kun Uv-reaktive IDE kabler med uv lys i midten av kabinettet. Blå katode på den ene siden og en rød nederst. Kjøleren lyser rødt øverst og blinker hvitt under. Litt saftblander-look. Skal koble de på viftekontrollen så jeg kan få justert ned styrken litt. Vet ikke om den passer på den prosessoren nei. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hva brukte du for å få de firkantene på vinduet? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hva brukte du for å få de firkantene på vinduet? Det får du kjøpt Det har nemlig jeg sett på , er til lian li Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hva brukte du for å få de firkantene på vinduet? Det får du kjøpt Det har nemlig jeg sett på , er til lian li Det er et Lian Li kabinett Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 digg modd da.. så ganske nice ut... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hvor var modden ? Det var jo en "ferdig modd" da, men... Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Har gjort noe selv og, selv om det kanskje ikke er det som blir lagt mest merke til: Kuttet hull og satt inn ny 80x80 vifte bak, fjernet de org viftegrillene, forlenget reset -knappen på baksiden så det er lettere å resette. Byttet leds fra røde til blå i front. Montert knapper til katodene foran, den røde og den blå katoden er koblet til viftekontrollen slik at jeg kan justere styrken. Ellers er alle drevene steathed. En ting som mange ikke skjønner er at et kabinett ikke trenger å se maltraktert ut for å være en fin mod. Man modder for sin egen skyld ikke for alle andres, og noen ganger holder det med å forfine noe som allerede er fint fra før uten å endre det totalt. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Syns det så bra ut! Fornøyd med den vifta? sikler på en selv, men hvis den bråker like mye som folk sier blir det litt dump Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hvor var modden ? Det var jo en "ferdig modd" da, men... Var det jeg også tenkte... ville heller kalt det der en upgrade Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Syns det så bra ut! Fornøyd med den vifta? sikler på en selv, men hvis den bråker like mye som folk sier blir det litt dump Vifta er knapt hørbar på minste hastighet, men bråker bra på største. Har ikke no problem med lyden. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Var ikke så mye til en modd, men stilig var det! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 digger det... hadde bare vært idiotisk å ødelegge ett lian li good job! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Syns det så bra ut! Fornøyd med den vifta? sikler på en selv, men hvis den bråker like mye som folk sier blir det litt dump Vifta er knapt hørbar på minste hastighet, men bråker bra på største. Har ikke no problem med lyden. Hvilken CPU har du? tror du den kjøler bra nok til en AMD XP2500++ på laveste hastifghet? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Må si det virket ok, men jeg er enig i det der med at det var mer en "upgrade" en noen mod. Må si jeg synes det ble litt feil med UV kabler der inn, og synes det holder med 1 farge.. Men det er hva jeg synes du virker fornøyd.. og det har du grunn til Lenke til kommentar
the animal Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 jeg syntes det var topp "upgrade" som folk sier... syntes det er topp med to farger i boksen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå