palh Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei! Vet at det ikke er lov å selge ting via. Forumet. MEN. Jeg vil vite om dere har erfaringer med å selge ting på nett. I så fall hvilke og hvor ? Det er en telefon jeg vil selge. kriterier for siden. -Jeg vil legge inn link til bilder(kommer til å bli litt store(skal ha forskjellige str.)) -Mye folk Tenkte på qxl, men er de best ? ? ? Håper dette ikke blir sett på som reklame. I så fall beklager jeg på det sterkeste. Men ville gjerne høre fra dere hvilke erfaringer dere har. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) selv bruker jeg bruktmarked.no, en av samarbeidspartnerene til hw.no. her har jeg lagt ut pc-deler, mobil, playstation 2 og et kamera. Har fått solgt alt, utenom kameraet Helt greit sted spør du meg. Brukte qxl før, men føler nå at det er så "rotete" der... EDIT: Her kan du legge ut en annonse hvis det er mobil du har tenkt å selge --> HER <-- Endret 13. april 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 qxl.no - auksjon finn.no din lokale avis.no/rubrikk/ Mange valgmuligheter.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kan anbefale finn.no .. har fått solgt alt jeg har lagt ut, i løpet av to-tre dager. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Legg gjerne ut annonsen på idedata.no/borsen Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Kan anbefale finn.no .. har fått solgt alt jeg har lagt ut, i løpet av to-tre dager. koster penger da? Personlig liker jeg bruktmarked.no da det henger folk med peil, og ikke kommer med dumme-DUMME spørsmål... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 www.gibud.no er treig og dårlig. Beste er QXL til tross for at de er overpriset DELUX! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Kan anbefale finn.no .. har fått solgt alt jeg har lagt ut, i løpet av to-tre dager. koster penger da? Personlig liker jeg bruktmarked.no da det henger folk med peil, og ikke kommer med dumme-DUMME spørsmål... Koster bare 25,- imotsetning til overprisa qxl. Sjøl bruker jeg idedata.no/borsen, finn.no og amobil.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå