Gå til innhold

Hitman 3 GOLD

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

Eidos today announced that its highly-anticipated, action-stealth game Hitman: Contracts, developed by IO Interactive, has gone gold for the PlayStation 2, Xbox and PC and will be available at retail beginning April 21, 2004 in North America.

*glede seg*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper ikke det er den samme kjedelige Enginen igjen.. er litt lei av at 2'ern var laget at samme motoren som 1'ern.. håper 3'ern har en ny eller FORBEDRET motor ;)

Hitman og Hitman 2 hadde ikke akkurat samme motor. Glacier motoren hadde blitt betraktelig forbedret fra Hm til Hm2, og det samme kan vi sikkert vente oss, dog i kanskje en litt mindre iøyenfallende variasjon.

Lenke til kommentar
Håper ikke det er den samme kjedelige Enginen igjen.. er litt lei av at 2'ern var laget at samme motoren som 1'ern.. håper 3'ern har en ny eller FORBEDRET motor  ;)

Hitman og Hitman 2 hadde ikke akkurat samme motor. Glacier motoren hadde blitt betraktelig forbedret fra Hm til Hm2, og det samme kan vi sikkert vente oss, dog i kanskje en litt mindre iøyenfallende variasjon.

Synes egentlig at 1'ern å 2'ern er helt lik jeg :wow: bare nye missions

Lenke til kommentar

eg syns no at hitman serien ser bra ut eg. den har kanskje ikkje den beste grafikken, men den er bra nok.

hitman har og ein bra rag-doll effekt. og muskken er fantastisk.

gleder meg til det kjem ut.

edit: eit par små skrivefeil

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

enig, har alltid vært fornøyd med grafikken i hitman serien.

alt passer perfekt i hop og skaper en utrolig stemning.

3`ern høres utrolig lovende ut, ettersom man kan plukke opp ca alt for så å bruke det. noen som har lyst til å drepe noen med pute ? :)

Lenke til kommentar

Nå har ikkje eg prøvd 1'ern noe særlig(likte ikkje kontrollene) men har spillt gjennom 2'ern ein del ganger. det som er så moro med Hitman er å klare oppdragene så stille som mulig. Gleder meg..!

Har forresten skjekka litt priser, og fant faktisk det billigste på play.com selv om det kom over tollgrensa. kom på ca 300 inkludert toll.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

spørs om jeg orker å bestille fra play.com

ser at de opererer med samme utgivelsesdato som det er for norge, dvs den 30..

ca 300kr fra play.com, havner vel på nærmere 400her i norge da ? (utsalgspris på f.eks spaceworld o.l )

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er enig i at brettene kanskje var hakket kulere i hitman 1, men stemningen i form av musikken osv gjorde hitman 2 til en bedre opplevelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

gamespot er de som har gitt dårligst karakter.

til gjengjeld gir leserne karakter 8.7 , noe som stemmer godt overens med 2 andre review som gir spillet 8,4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...