Avale Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Mye synes dere jeg kan jeg ta for en Acer Tracelmate 800 ? 1.3 Pentium M 512 MB DDR 40GB Harddisk ATI 9000 Mobile 1400*1050 15 tommers skjerm 802.11b integrert Windows XP Pro Norsk følger med sammen med noen få andre programmer. Setter pris på innspill. Er snart ett år gammel. Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Litt vanskelig å si... Avhenger om du finner en som enten er "dum"... eller er ute etter akkurat den maskinen..... Problemet med den maskinen er at den var DYR når du kjøpte den grunnet "ny" teknologi...... Den er også ganske "omfangsrik" slik at du får maskiner som matcher den til rundt 10.000 ny...., og da spørs det hvor mye man er villig til å betale for en som er brukt... mindre garanti + reklamasjonsmuligheter... ville tippet rundt 6000 at den kanskje er verdt.... Så la oss si 5000 - 7000 Så spørs det jo hva du er villig til å selge for... Endret 14. april 2004 av Gisse Lenke til kommentar
The Prairieman Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Den er også ganske "omfangsrik" slik at du får maskiner som matcher den til rundt 10.000 ny.... Hvor får du kjøpt en ny centrino-maskin med Ati Radeon 9000 64 MB for kr 10.000,- ?? Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 OK... la oss si 13-14.000 for den Centrinomaskinen da...., men du dersom du ser på størrelsen på maskinen (fysiske mål) er det mye som har tilsvarende/bedre ytelser til omtrent den prisen... muligens noe mindre batterilevetid, men som sagt dersom man finner den som er ute etter akkurat den maskinen....... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Den er også ganske "omfangsrik" slik at du får maskiner som matcher den til rundt 10.000 ny.... Hvor får du kjøpt en ny centrino-maskin med Ati Radeon 9000 64 MB for kr 10.000,- ?? Sjekk ECS på multicom. De har noen til rundt 10000,- Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jepp... og da er vel spørsmålet hvor mye noen vil gi for en som er brukt..... Men hvorfor selge etter så "kort" tid..... Betalte mye da? Over 20k.... surt "tap" det, men nå har det aldri vært lønnsomt å kjøpe datautstyr.... Kan gi deg 5.000 for Pc'n......., men tror nok du kan finne en IDIOT på QXL, som gir deg mye mere... bare reklamer godt + skryt av hvor bra den er ++++ Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har vel omtrent samme specs som min Dell 500m, bare med MYE BEDRE skjermkort. Min kostet 12-12k i mai ifjor... ' Frister med bedre skjermkort:) Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Når folk er villige til å gi opptil 7000,- for en brukt bærbar med AMD XP-m 1400+ da kan han få litt mer enn bare 5000,- Du prøver sikkert å lure til deg en god deal nå. Jeg hadde lagt den ut på finn.no og qxl ja. Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Vet ikke om jeg ville kalt det å lure til seg en bra deal, når jeg sier at han sikkert får mere på QXL + hvordan det gjøres?? Så kommer vil til hva jeg er villig til å gi..... Er ikke akkurat den maskinen jeg er ute etter..... Skal ha en Ultraportabel sak.. bare ikke 100% sikker på hvilken... Kjøpes i såfall i USA til sommeren..... Så før den tid blir en bærbar bare en "ventepc" Uansett... MANGE som overhodet ikke har peiling... så om man skryter av integrert W-LAN + skjermoppløsning +++ på qxl er nok mulighetene til stede for å få mer enn 5.000,- for å si det på den måten... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Kanskje jeg skulle prøvd å selge min, for så å kjøpe din Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Vet ikke om jeg ville kalt det å lure til seg en bra deal, når jeg sier at han sikkert får mere på QXL + hvordan det gjøres?? Så kommer vil til hva jeg er villig til å gi..... Er ikke akkurat den maskinen jeg er ute etter..... Skal ha en Ultraportabel sak.. bare ikke 100% sikker på hvilken... Kjøpes i såfall i USA til sommeren..... Så før den tid blir en bærbar bare en "ventepc" Uansett... MANGE som overhodet ikke har peiling... så om man skryter av integrert W-LAN + skjermoppløsning +++ på qxl er nok mulighetene til stede for å få mer enn 5.000,- for å si det på den måten... Qxl er ikke eneste stedet man kan få solgt den for over 5000,- Bare unnskyldninger det du skriver der nå. Hvis du er usikker på hva du vil ha så vent heller til sommeren. Sommeren er bare noen få uker unna. Jeg tror uansett at han glatt kan få 8000,- for den, qxl eller ei. Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tja er ikke enten eller... skal ha en bærbar for å spille MP3 på stereoanlegget... i mellomtiden.... Om det blir ny til sommeren blir det enten FS Lifebook s6020 eller P5020..... mest sannsynlig P5020... Men nok om det... Sell PC på Qxl... med evt minstepris 7500 og kjøp nå 9000.... husk å skryt av den+ poengter hvor mye den kostet (viktig)... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Legg gjerne ut på finn.no først. Der kan annonsen ligge i 60 dager og det koster bare 25,- Qxl er overpriset mener jeg. Du kan faktisk bare kjøpe en mp3 spiller som har flere gig, og som du også kan koble til stereoanlegget Lenke til kommentar
Cera Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Trodde QXL var gratis? Var det ikke slik før? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nei, nå koster det penger. Først må du betale et gebyr for å starte salget, og når du har solgt noe så må du betale så og så mye prosenter tatt ifra salgssummen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå