Gå til innhold

Svarte linser

Anbefalte innlegg

Leter rundt omkring ettter øyelinser (uten styrke) som er helt svarte. Finner bare linser med motiv som spiraler og katteøyne osv... (noe jeg IKKe vil ha!)

Kan noen si meg hvor jeg finner linser som er svarte? Ingen motiv. Bare enkelt og greit svarte?

Rart det er så vanskelig å finne.. hadde jo vært überstilig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Klart det finnes. De er visstnok ganske vonde å ha på siden de er tykkere en andre... Det er bare det en kompis har fortale meg. Han har alle mulige farger av linser.

Neh, de er ikke vondere. Har hatt svarte før, solbrillelinser faktisk. Ganske fiffig. Akkurat nå har jeg et par av noe som ligner djeviløyne. Har vel brukt dem to ganger, synes det blir litt harry.

Lenke til kommentar
en i limp bizkit bruker det på en musikkvideo.. husker ikke hvilken men det ser tøfft ut

Jepp det er Wes Borland. Han har brukt det i flere Limp videoer så vidt jeg vet.

(han er forresten ikke med i Limp Bizkit lengre)

Jeg har også sett det på Method Man - Tical 2000 coveret og videoen. Ser ut som the spawn of satan elns når en har slike på seg! =)

Tviler sterkt på at svarte linser er noe tykkere enn andre fargelinser, som en her i tråden påstod.

Katteøyne linser, hvor har du sett det?

http://www.minelinser.no/content/view/full/197/

Men jeg vil ha SVARTE LINSER! :angry:

:cool:

Lenke til kommentar

TorgeirS:

De hadde jo helt hvite linser på den internettsiden som er nevnt her i tråden... ;)

Mulig at svarte er ulovlig pga. nokke blasfemi paragrafer eller? (kan ikke skjønne hvorfor det skal være ulovlig)

EDIT: Søren, det var jo noe blankt i midten av de hvite... Meg vil ha svarte... :(

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men det er relativt dyrt :cry:

300 pr stk. Noe rundt det jeg betalte iallefall. Brune linser aka solbrillelinser som ser ganske svarte ut koster 90 pr stk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...