Mr.Hassan Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei! Dette er første gang eg benytter meg av muligheten for å kunne lage ein ny tråd i Gledesutbrudd gruppa. Eg tenkte kanskje at det at eg har blitt far for første gang fortjener ein liten tråd i denne kategorien. Vatnet gjekk da jesus stod opp igjenn for dykk om er relgiøse eller opptatt av symbolikk. Datteren til meg og min samboer kom til denne farlige verden den 12.april i år klokka 08.13.Da hadde vi jobbet i 11 1/2 time alle samman. Ho veier 3340gram over var 48cm lang. Namnet er bestemt men,eg vil ikkje offentliggjere det endå. Og for dykk som kanskje vil sjå bilder at dattera vår,vil ikkje bilder bli offentlig gjordt heilt endå dei heller. Signaturen min blei forøvring oppdatert den 12.april. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Grattis (håper det går kjappere neste gang) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Woo! Congrats to Mr. Hassan! Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Gratulerer så mye !! Sjøl blei eg Pappa for første gang 25.januar i år til en liten gutt,2950gram og faktisk like lang som jenta di. Vanvittig stort er det,all lykke til videre og kos dere med den nyfødte Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Grattis med farsrollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå