pesten Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hei! Jeg sliter litt med oppgavelinjen (panelet) i Fedora Core 1, kjører Gnome 2.4.0. Jeg slettet en del av den, der alle programmene legger seg når de minimeres, tror det heter noe sånt som Bottom Edge Panel. Men jeg har ihvertfall klart å fjerne panelet. Er det noen som har en løsning? Har vært borti det før? Window List har forsvunnet med andre ord! Endret 13. april 2004 av pesten Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 rm -rf $HOME/.gnome* Tror det burde ta rotta på problemet Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 mmm, bruker ikke gnome selv, men i kde kan man i hvert fall bare høyre klikke på panelet så får man en lang liste over ting man kan legge til. Er sikkert noe lignende i gnome, kanskje bortgjemt i en meny ett sted. Ellers er overstående tips en rask og effektiv løsning på alle dine gnome problem Lenke til kommentar
yNx Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har og hatt problem med Gnome. Min egen feil, selvsagt. Da gjorde jeg som Kyrsjo. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Du kan gjøre akkurat sånn som du sier med panelet i GNOME, det er faktisk lettere enn i KDE (glemmer aldri når jeg satt på en tysk SuSe maskin i tyskland og skulle fikse akkurat det der - i KDE. Jeg ga bare et "kjapt og enkelt" svar. Funket det? Det virker ved at det sletter alle configfilene til gnome. Derfor skal du ikke gjøre dette fra inne i gnome (ooops - jeg glemte vist å advare. med du aner ikke hva jeg har sett gnome gjennomgå - og overleve!). Når du så logger inn neste gang, tror gnome du logger inn for første gang, og oppretter standard config-filer. Lenke til kommentar
pesten Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) ok, takk for tipsa. Det endte med at jeg lagde meg en ny bruker. Jeg så tipset til kyrsjo etterpå men nå funker det ihvertfall, en enklere løsning var nok å gjøre som deg kyrsjo Endret 15. april 2004 av pesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå