Nilsen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) jeg oppgraderte pc'en min fra så mye som 64mb( ) ram til 512.. i samma slengen la jeg inn win. xp. (hadde win.98 se) under innstasjonen ble det funnet 3 virus på maskina som norton tokk knekken på.. etter innstaleringen scanna jeg pc'en og fant 12 nye virus.. sammtidig funker ikke auto protect'en når jeg prøver å starte den får jeg en feilmelding om at den ikke finner en navapsvc. exe fil... det går heller ikke ann å avinstalere norton antivirus, da får jeg beskjed om at han ikke får adgang til dockuments and setings/all users/skrivebord jeg har prøvd å legge norton fila på skrivebordet men den hjelper ikke... ps: under innstalsjonen av xp fikk jeg ingen mulig heter til å formatere eller noe slikt... gla for alle svar Endret 13. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 FEILPOST!: Men anyway, innstaler XP på nytt og formater alt i samme slengen! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 det ble fiksa nå.. innstalerte norton innternett security(fikk av telenor).. alt funker jippi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå