Jay-Jay Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har problemer med en harddisk. Jeg prøvde å få hjelp i et annet innlegg for en stund siden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...vel+ganske+full Men nå har jeg prøvd så jævla mye at jeg ikke vet hva mer jeg skal gjøre. Jeg har prøvd ulike "Drive Fitness tools". Vet ikke om jeg har brukt de riktige da. Så kan noen hjelpe meg å finne ut hvordan jeg skal få denne HDen opp å gå igjen. Litt info jeg fant ut om den nettopp (som stod skrevet på selve HDen): IBM Deskstar model: IC35L060AVER07-0 Capacity: 61.5 GB P/N: 07N6655 LBA: 120.103.200 sectors RPM: 7200 rpm MLC: H32161 CHS: 16383/16/63 HELP ME PLEASE!!!!!!! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Se om du får gjort noe med GetDataBack for NTFS. Mulig at du kan gjenopprette dataene dine med det. Og så sender du disken dit den kom fra og nekter å ta imot en ny IBM. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) *slettet* Endret 13. april 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
atlef Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Er det denne du har brukt? Drive fitness Test, hvis den ikke viser feil, må du nok bruke et program for å få filene tilbake, sånn som GetDataBack. Har ingen erfaringer med dette, eller andre slike programmer, men gjør deg oppmerksom på at det finnes ett for NTFS og ett for FAT32 av GetDataBack. Mvh Meg. Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hadde samme problemet med en WD 120 disk .. filene ble "hidden", men det var ingen synlig måte å få dem tilbake på. Fant frem til et program som heter Active@ File recovery som fikset biffen. Overførte filene fra disken til en annen disk og formaterte .. nå er alt gullegodt igjen. Hvordan problemet opprinnelig oppstod har jeg ingen anelse om. Lenke til kommentar
LaFleur Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hadde nettopp akkurat samme problemet. Fikk alle filene mine tilbake med et genialt program som heter R-studio for NTFS. Det store problemet mitt nå er at mye av harddiskplassen er oppbrukt på samme måte som hos deg. (Filene jeg manglet har blitt gjennopprettet til en annen disk) Noen som vet hvordan jeg "sletter" disse ødelagte filene slik at harddiskplassen stemmer igjen? Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) IBM Deskstar model: IC35L060AVER07-0 Capacity: 61.5 GB Var det ikke denne modellen som mange hadde store problemer med? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...hl=ibm+deskstar http://forum.hardware.no/index.php?showtop...hl=ibm+deskstar Endret 19. april 2004 av Polarbastard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er en firmware-oppdatering til den serien av disker, grunnet mange feil med den serien. Den kan lastes ned fra IBM og løser de fleste problemer. Den serien er *beryktet*. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hmm, min går og går uten noen problemer.. Var vel kanskje heldig? Noen som vet når disse ryker (som regel)? Lenke til kommentar
Jay-Jay Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Hmmm... noen som vet hvor jeg kan laste ned en FULL versjon av disse programmene (GetDataBack, R-studio.....) ??? Testet demoene. Virket interessant og brukbart. Men demo er demo...suger maks. Kan ikke gjøre shitt. Endret 23. april 2004 av Jay-Jay Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Full versjon lastes jo ned hos de som har produsert programmene.... Lenke til kommentar
Jay-Jay Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Full versjon lastes jo ned hos de som har produsert programmene.... Nei man kan bare KJØPE hos dem. Jeg vil laste full-versjonene gratis takk. Men hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå