bg1977 Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 I dag mottok jeg endelig routeren min fra Nextgentel. (Bestilte i desember.) Har installert alt som det skal, men jeg får ikke aktivert routeren min hos nextgentel. Har gått gjennom alt jeg har funnet av feilsøking både i manualer og på nettet. Når jeg prøver å komme meg inn på http://aktivering.nextgentel.no så timer explorer ut. Noen som har peiling? Lurer på om det er noe med TCP/IP innstillingene mine som ikke er helt som de skal være, men ikke helt sikker på hvor jeg stiller dem. :-/ Lenke til kommentar
Blod Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 har bravida aktivert det i sentralen da? ring NG og spørr Lenke til kommentar
bg1977 Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 ja, det må de ha... routeren har kontakt med sentralen. [ Denne Melding var redigert av: bg1977 på 2002-04-02 00:32 ] Lenke til kommentar
bg1977 Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 har lest den ca 134 ganger. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 beklager var bare et forslag Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Har en kompis som hadde akkurat det samme problemet. Tok lang tid før han fikk kontakt med aktiverings siden. Men "popp" så fikk han kontakt. Virker som siden ikke er helt stabil. Prøvde å koble til mange ganger, men uten hell. Så det kommer seg sikket etterhvert. Lenke til kommentar
bg1977 Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 tnx! Skal fortsette å prøve da :-/ hehe Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 hva er dette "aktiverings tullet" ? Har hatt NGT abb. i over 1.år nå, har aldri aktivisert noe.. btw: prøvde den linken.. browseren min timet ut også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå