Ducky Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hei! Jeg bygde enn pc før tre dager siden og la inn xp. Med en gang instalasjonen var ferdig fikk jeg beskjed om at RPC ble avsluttet og måtte restarte pc-en.. d fikk jeg etter hver restart.. d viste seg at det var virus.. jeg fikk den bort etter 1 time ,men da oppstod det et nytt problem: etter at jeg hadde surfa på nettet for en halv time kom ikke sidene opp lenger, d stod siden kan ikke vises for hver gang jeg tastet adressen.. Jeg formaterte pc-en.. og etter 10 min med deilig nyformatert pc fikk jeg dn samme virusen igjen. jeg fikk den bort og da fikk jeg de samme problemene med internett sidene kunne ikke vises.. Jeg formaterte på nytt og d samme skjedde igjen.. D kan ikke være noe feil med internetten fordi jeg bruker den nå på en annet maskin med win 98.. Jeg begynner å bli lei av dette , tror jeg gir opp snart hvis jeg ikke klarer å fikse det.. Takker for all hjelpen jeg forhåpentlighvis får!! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ikke ha i nettverkskablen før du har installert anti virus-software Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ikke ha i nettverkskablen før du har installert anti virus-software Høres lurt ut... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hehe, en god ide:D Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Bruk bokmål eller nynorsk! SMS - språk eller dialekt vil vi helst slippe her på forumet for å unngå missforståelser o.l. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Denner er feilpostet, stenges. (du finner en løsing på problemet ditt her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...entry1755049) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg