tfugl Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har nettopp satt opp en ny pc, men det første som skjer når jeg skal spille for eksempel cs får jeg en feilmelding, bluescreen eller pcen rett og slett restarter seg. Dette skjer også under andre spill, og det virker som om det skjer når pcen får noe å "jobbe" med. Pcen består hovedsaklig av dette: ABit KV8-MAX3 AMD 64 3200+ 512 DDR400 RAM GeForce 2 Ultra Har prøvd en del forskjellig for å fikse dette, men har ikke lykkes. Hadde vært fint om noen har tips om hva dette problemet kan komme av.. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har nettopp satt opp en ny pc, men det første som skjer når jeg skal spille for eksempel cs får jeg en feilmelding, bluescreen eller pcen rett og slett restarter seg. Dette skjer også under andre spill, og det virker som om det skjer når pcen får noe å "jobbe" med. Pcen består hovedsaklig av dette: ABit KV8-MAX3 AMD 64 3200+ 512 DDR400 RAM GeForce 2 Ultra Har prøvd en del forskjellig for å fikse dette, men har ikke lykkes. Hadde vært fint om noen har tips om hva dette problemet kan komme av.. Tipper på at det er minnet som det er noe feil med. Er det ikke noe merke på minnet? Prøv med en annen minne brikke. Lenke til kommentar
tfugl Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Takker for tipset, det viste seg å være RAM-brikken som var problemet Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Takker for tipset, det viste seg å være RAM-brikken som var problemet så bra! AMD64 pleier å være litt kresene på minnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå