@b Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 MSN Messenger logger ofte automatisk på igjen (etter at jeg har logget meg ut), med den siste brukeren som har brukt Messenger, uten å skrive inn passord. Dette skjer helt til maskinen restartes. Jeg har ikke avmerket "Logg meg på automatisk". Andre personer bruker også denne maskinen, og med dette er det mulig å misbruke deres konto. Har Win2k med MSN Messenger 6.0 eller 6.1. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
@b Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Passordet er ikke lagret i brukerkontoen i Win2000. Rett etter at en person har logget seg av Messenger, logges personen inn igjen, det ser ut som om maskinen husker passordet til den siste som har brukt Messenger. Kan jeg forhindre det? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Verktøy -> Alternativer -> Generelt -> Huke vekk tillat automatisk pålogging når du er koblet til Internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå