Bono81 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Når jeg skal starte pcen booter den i ca et sekund før den slår seg av...kan dette være psu som har tatt kvelden eller kan det være problemer med hovedkortet. ps. Lyset på hovedkortet fungerer, som vel betyr at det får strøm.... Har også opplevd at sikringen i huset går Endret 13. april 2004 av Bono81 Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Enten gir psuet ditt ikke nok strøm til alle tingene som er koblet eller så sitter noe ikke skikkelig i. FEKS hovedkortet som ikke har blitt skrudd på kabinettet skikkelig eller vifta til cpuen sitter ikke skikkelig i eller cpu vifta passer ikke til cpuen din. Nye AMD cpuer som barton og duron har safeguard mot sånt. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 For meg virker det som det er CPU eller HK som fusker... Kan også være PSU. Har du tilgang til en annen pc hvor du kan låne/teste deler? Lenke til kommentar
Bono81 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Skal prøve å demontere alt å se....har ikke noen pc som jeg kan låne Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Når jeg skal starte pcen booter den i ca et sekund før den slår seg av...kan dette være psu som har tatt kvelden eller kan det være problemer med hovedkortet.ps. Lyset på hovedkortet fungerer, som vel betyr at det får strøm.... Har også opplevd at sikringen i huset går Går sikringen i huset pga. PC ? Lenke til kommentar
Bono81 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 ja men tror det er noen galt med strøm oppsettet i huset vårt...ganske ustabilt Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tipper du har feil på hovedkortet. Siden du har tilgang til to PC'er kan du jo prøve deg fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå