floffan Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er nevnt at det blir Europa og Us server når wow kommer. Hvilken server vil dere velge??. For min del så velger jeg us . Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tror ikke at det blir nasjonale/områdsbaserte servere. Jeg tror at det blir internasjonale, slik som på Anarchy Online, serverne er Rubi-Ka, Rubi-Ka2 og Atlantaran (eller noe sånn). Uansett, jeg kommer til å bli enig me noen venner hvilken jeg skal spille på. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hvis serverne blir områdebasert vil jeg nok spille på en amerikansk server. Ikke fordi jeg liker Amerikanere, tvert om Men der forrstår man hvertfall hva alle sier, i motsetning til på de europeiske serverne hvor de snakker Fransk, Tysk, Spansk osv. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hihi, jeg skal spille på en europeisk server og slakte ned enhver tulling som nekter å snakke engelsk. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 /me enig med JayHeM slakte folk som ikke snakker engelsk Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Europeisk; de er våken når jeg er våken, ikke-engelsktalende folk er for meg ikke et stort problem lenger (virker som om de har skjerpet seg) og mindre ping/lag... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jo det er mindre nå. Husker da jeg spillte en del Starcraft på nett. Bare rot, menne jeg møter fortsatt på en del franskmenn og tyskere enda. Spanjoler er egentlig verst? Tyskerne er ikke så ille da fordi jeg forstår stort sett hva de sier ettersom jeg har tysk på skolen, men resten. Eh nei. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 they say can english good as we can english. i think they can english not very good and often i no understand they speak. i concentrate must on they speak what and make it out try myselves. kkggnorethx. Og da utelot jeg nesten bokstavfeila. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 I warcraft er ikke det et problem siden jeg bare spiller 1mot1, og da gidder man nesten ikke snakke. I wow finner man seg en guild som enten er helnorsk eller snakker godt engelsk, så er problemet borte der også Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Mm, vil ikke dra ut dette for mye, men jeg har i alle fall dårlig erfaring fra AO med trading med andre folk. Det ble fort slit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå