Gå til innhold

Anbefalte innlegg

det startet med at en rekke folk begynnte og msg'e meg og spørre hvemm er du osv...

Jeg spurte de om jeg hadde sakt noe, og de sa at jeg hadde sakt Yo ,wass upp og masse forskjellig..... noen hadde jeg tilogmed pasta en virus link til :O jeg fårstår at jeg har fått et virus men jeg får det ikke vekk.... jeg har sett på andre topicer her i formuet og de har sakt at man kan sette av system restore og scanne hele pc'en men dette hjelper ikke....

jeg har scanna for spyware,virus, og tilogmed et egent trojan program.... men ingen ting finner noe....... :ermm:

NOen som har kjennskap til dette eller vet om en måe og fjerne det på? svar! takk :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har nøyaktig det samme problemet. Folk på irc klikker på meg, og jeg kan rett og slett ikke gå inn på irc lenger. Har prøvd med; Norton2003, The cleaner og panda. INgenting nytter.... Norton finner viruset, men greier ikke å slette det/sette det i karantene...

Lenke til kommentar

Lag en oppstartsdiskett med viruskiller. (Skal gå i de fleste nye Norton VK-erne tror jeg) og boot med den. Mulig man kan boote med Norton CD-en også. Den skal ta alt da INGEN filer på harddisken er i bruk hvis du booter fra en annen enhet.

Edit. Hvis du lager en boot-disk så bør du absolutt lage denne på en virusfri maskin!

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...