Gå til innhold

N6230, probl. og erfaringer

ChrM

Anbefalte innlegg

Har hatt 6230 i et par uker nå. Den virker fint, men jeg har noen problemer:

Ringegrupper fungerer ikke (ser at ande har problemer her)

Får ikke til å sende og motta mail via emailprogrammet (går selvsagt bra via wap, men ikke via det egne mailprog. som ligger under "Meldinger") Har andre fått det til å virke? Har mail hos telenor (online)

Mp3 fungerer bra fra minnekortet, jeg stikker kortet inn i en mp3-spiller jeg har og overfører via usb.

Merk at du kan bruke radioen som alarmtone, og våkne til radiolyd fra høytaleren. Fint :thumbup:

Liker også at jeg kan bestemme innholdet i valgknappene, det er nyttig.

Jeg får ikke pc-suite til å fungere skikkelig, i hvertfall ikke content-copyer (finnes det en annen måte å hente ut bilder og andre filer på?) Bruker versjon 6.0 og infrarød)

Merk også at du kan velge en bedre bildekvalitet i "Medier" og at du kan bruke mp3 og egne opptak som ringetone

Det ligger mange ferdige smileys på side 2 av spesialtegn. Kult

Chr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Eg brukar også IR og PC Suite 6.0. Til å byrje med hadde eg problem med å det til å fungera skikkeleg, men dagen etter eg installerte det så verka det, og sidan har det fungert knirkefritt.

Mitt einaste problem er at når eg prøver å gå inn på tilkoblinsinstillinger under meldigsinnstillingane så vert eg "kasta" ut av menyen. Så eg får ikkje sendt MMS.

Er det andre som har hatt problem med MMS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...