highlander Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Når jeg skal installere Application Accelerator Driver for å få s-ata disken til å funke så får jeg denne meldinga.. ************************************************************ * 2. SYSTEM REQUIREMENTS ************************************************************ 1. The system must contain the following Intel products: * Intel® Pentium® 4 Processor * Intel® 82801ER I/O Controller Hub 2. The kit software should be installed on systems with at least the minimum system memory required by the operating system. 3. Microsoft* Windows* XP Professional or Home Edition or Microsoft* Windows* 2000 operating system. 4. Installation of the Intel® Chipset Software Installation Utility prior to loading the Intel® Application Accelerator RAID Edition. Hva er * Intel® 82801ER I/O Controller Hub ? Det er nok dette som ødelegger at jeg ikke finner s-ata disken. :| mvh Petter Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 I/O controller er kontrolleren til komponenter bak på I/O skjoldet og blant annet ide/s-ata disk controller regner jeg med dvs Southbridge om jeg ikke tar feil. Noen hjelp! Men det du kunne gjøre er å laste ned alle de nyeste drivere til hovedkortet ditt også reboote. Det burde fikse det. Lenke til kommentar
Famicom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvis hovedkortet har innebygd S-ATA kontroller, installerer du chipset-driverne som kom med hovedkortet. Hvis du har kjøpt en separat S-ATA kontroller, installerer du driverne til denne. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Hvis hovedkortet har innebygd S-ATA kontroller, installerer du chipset-driverne som kom med hovedkortet. Hvis du har kjøpt en separat S-ATA kontroller, installerer du driverne til denne. Jeg finner ikke driverne til s-ata disken.. det som er dritten, hvis dere kan hjelpe meg og finne driver til maxtor s-ata 120gig Asus p4c800-e deluxe så hadde det vært kjempesnilt Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 http://www.asus.com/support/download/item....800&Type=Latest FileName 378ata_100104528.zip Version 1.00.0.26 Date 2003/07/07 Description Promise SATA378 Driver V1.00.0.26 (ATA Mode) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 IAA er bare hvis du skal kjøre RAID og det høres ikke ut som det er det du skal. Du trenger ikke ekstra SATA drivere siden du har en Intel ICH5R sørside. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hva gjør jeg nå? Nå får jeg opp 4 filer i winrar ptipbm.dll ULSATA.cat ulsata.inf ulsata.sys Endret 13. april 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Famicom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Egentlig tror jeg ikke du trenger noen drivere. Prøv å konfigurere BIOS, eventuelt oppdatere. Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det skal være en fil som heter *.INF Gå inn i Device manager fra Egenskaper på Min Datamaskin og installer det manuelt der ifra. Du finner deg fram hvis du bare leter litt eller om noen kan finne en Guide til dette så ville det ha vært flotters. Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Egentlig tror jeg ikke du trenger noen drivere. Prøv å konfigurere BIOS, eventuelt oppdatere. Hovedkort som kommer med S-ATA har som regel S-ATA kontrollere på DEFAULT. Jeg tviler sterkt på at dem selger en hovedkort med S-ATA som du må flashe hovedkortet for å kunne bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå