SvennAndre Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg er litt lei av å trykke Alt - Tab å styre i winamp med musikk mens jeg spiller, eller driver med noe annet.. Kunne godt tenkt meg en bærbar som kan ta seg av musikk for seg selv.. Har noen et godt forslag?? Eller skal noen selge en bærbar? Den trenger jo da seff ikke å være State-of-the-art, men litt Gb må den jo ha.. Pris, helst ikke over 5k.. Tips taes imot med takk. Mvh. ThaAndre Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hva mener du? Kan du forklare litt bedre hva du er lei av, og hvilke funksjoner den nye må ha? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Et tips er å lete på QXL og bruktmarkedet for å se om du finner noen alternativ. Så kan vi hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Mye penger er du interresert i å bruke da? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Et tips er å lete på QXL og bruktmarkedet for å se om du finner noen alternativ. Så kan vi hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Jeg vil ha en baerbar som jeg kan bruke som musikk boks mersom.. Ha all musikk paa en data, da jeg har paa musikk nesten d0gnet rundt.. Det jeg er lei av, er aa maa bruke Alt - Tab funskjonen mens jeg spiller for aa skifte sang, stille paa lyd, etc i windows mens jeg er d0d i cs feks.. Og ofte blir det smaa problemer i cs naar du bruker alt - tab'en.. feks musepekeren kommer frem osv.. Jeg vil helst ha ny pc, men brukt gaar ann, men da vil jeg ikke kj0pe fra qxl og lignende.. System kravene er jo selvf0lgelig ikke saa kraftige da, maa bare ha plass til aa lagre musikken naturligvis.. Og som jeg skrev i f0rste post, ca 5k er jeg villig til aa bruke.. Vil egentlig bare haa gode tips om merker som feks. HP eller Compaq ettersom jeg aldri har brukt de merkene.. mvh. ThaAndre Beklager for alle aa, ae,0 osv.. er paa internett cafe.. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 da kjøper du en virkelig dårlig bærbar og kjøper en 250gb ekstern HD:D Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kjøp en iPod med høytalere! Det skulle da virke fett og de har jo MASSE plass. Og så kan du jo ta med deg musikken over alt. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ja men sinnsykt dyrt da ! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ja men sinnsykt dyrt da ! 3000,- for iPod og 500,- for høytalere... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ja og vor mye plass får du da, i forhold til en ekstern disk? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ja og vor mye plass får du da, i forhold til en ekstern disk? Med en iPod får du ca. 30-50 GB. Husker ikke helt. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ja å på en ekstern hardisk får du opp til 300gb:D Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ja, men fyren skal jo ha noe til under 5000. Han kan ikke sitte der med en svær ekstern harddisk og ingenting å spille det av med. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 da kjøper han seg en billig brukt bærbar til 2500 og en ekstern hardisk på 250gb til 2500:D Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Nei, derre ipod hørtes ikke så dumt ut.. har en ipod sånn egen designa port for høytalere/hodetelefoner eller er det vanlig 3.5jack (tror det heter det)? Høytalere har jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå