YuckyClown Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hei. Jeg har en Nokia 6600, og jeg har innstalert masse rart. Nå har jeg tatt backup av kalenderen og adresselista, og formatert minnekortet. Det jeg lurer på nå, er hvordan jeg formaterer harddisken i selve telefonen. Takker for alle svar ##topic endret av moderator. La til hvilken telefon det var snakk om i emnefetet sånn at dette er enda mer beskrivende - enden## Endret 13. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tast *#7370# + telefonlåskode så går resten av seg selv Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Fungerer det samme på Nokia 3650 også? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 man trenger ikke å trykke den koden man treneger bare å trykke en gang på av knappen så finner man det Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Fungerer det samme på Nokia 3650 også? Javisst mobilfreek: tror ikke du vet sjøl hva du prater om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå