tivers1 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har nettop kjøpt meg en amd xp 2800 barton Men problemet er vist jeg kjører uanz spill rebooter pc'en jeg har klokket den ned till en 2200xp, da funker alt,men det er jo litt kjipt Specs: HK:Msi k3 ultra2 Gforce 4200 titanium 128mb 1024 mb ram (333) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Høres ut som det blir for varmt. Sjekk kjøling, prøv gjerne med en større cpu vifte Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Sjekk temperaturen på cpuen ved eventuelt bruk av motherboard monitor eller lignende. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) jeg har hatt nesten det samme problemet før med samme prossesor, men dette skjedde hvis jeg spilte spill som krevet mye av prossesoren. jeg ga pc'en til elkjøp og det viste seg å være no galt med psu'en.( sikert fordi den var for liten) det er ikke sikkert dette er det som er galt hos deg... jeg ville stolt mer på det som XiFF har skrivi.. Endret 13. april 2004 av Natrium Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Det er med EN GANG jeg starter spille...når det skal kjøre noe grafikk....da rebooter den, etter ca 2 sec Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det kan også være at PSU-et ditt ikke klarer å gi nok strøm til CPU-en når den er i full guffe, men om den er i over 65C på idle eller load så er det nok kjøleren eller for lite luft i kabinettet ville jeg tro. Har også fått en defekt CPU engang i tida som reboota uans hva jeg gjorde i Windows, men dette var en veldig spesiel tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå