hugoboss Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg har nettopp fått meg adsl fra telenor og for ikke til å logge meg inn på hotmail addressen min. Adressen er også en messenger adresse som vil si at jeg bruker msn messenger på den adressen og der er problemet ?!?! Har andre mail adresser som ikke er koblet til messenger og de går fint. hva skal jeg gjøre? eller hva er problemet ? det hjelper ikke å avinstallere msn messenger.. Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hva mener du ? Jeg prøvde nettopp å logge meg inn på min, og det gikk fint. Hvis du ikke får logget deg på på http://www.hotmail.com , så kan du enten be om et nytt passord (hvis du har glemt det), eller lage deg en ny konto. Når du har gjordt dette, er det bare å fylle ut informasjonen som MSN trenger. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hvis du går på help-> .NET status, ser du at MS har "minor difficulties". Har hatt litt problemer med å koble til noen ganger jeg også,men det kommer og går litt. Broderns konto funker helt fint, ikke min. Forklar det den som kan. Lenke til kommentar
Hurra Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg kom heller ikke inn på min hotmail adresse en stund. Den greide rett og slett ikke å loade siden etter at passordet var godkjent eller etter at jeg hadde trykket på nye meldinger i messenger.Samtidig hadde jeg ikke problemer med noen andre internett sider eller pålogginger. Problemet besto også etter en nyinstallasjon av XP. Fant ikke ut hva det var men nå virker det igjen for min del. Lenke til kommentar
Hookster Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hadde samme problem. bruker du driverne fra telenor? jeg gjorde det og så bytta jeg til RASPPPoE driverne(som en hos telenor anbefalte meg) etter det funka det fint. Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Har du slått av Cookies? Hvis du har det fungerer ikke hotmail. De er en av de stygge ulvene på det området. Man må fire på personvern-kravet for å bruke dem! Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 00:20, Ole O skrev:Har du slått av Cookies?Hvis du har det fungerer ikke hotmail.De er en av de stygge ulvene på det området.Man må fire på personvern-kravet for å bruke dem! Så og si alle dynamiske web-sider (som Hotmail, dette forumet +++) krever at du skal ha cookies inne... Jeg tror det er for å ta vare på spes. variabler... men uansett, de trenger cookies Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Dette forumet krever ikke at du skal ha cookies på. Du får bare ikke beskjed om hvilke temaer du har lest før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå