Gå til innhold

Fjernkontroll fra Sapphire

bergen

Anbefalte innlegg

Hei igjen :D

Jeg kom over denne(Sapphire Remote Wonder BOB ) hos MPX.

Det jeg lurer på er om den fungerer på alle radeon skjermkort eller bare Sapphire sine?

Er det noen som har noen erfaringer med denne?

Har en bestilling inne hos MPX nå og lurer på om jeg skal slenge den med på lasset når jeg først er i gang :blush:

Takk for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den fungerer greit uansett hvilke hardware du har. Men sjølve fjernkontrollen er stor og klumpete og knappene er ganske harde. Streamzap er ein anna fjernkontrollløysing som har mykje meir 'fjernkontroll' følelse over seg.:) Men det finnes veldig mange forskjellige alternativer.

Endret av crusade
Lenke til kommentar
Streamzap er ein anna fjernkontrollløysing som har mykje meir 'fjernkontroll' følelse over seg.:) Men det finnes veldig mange forskjellige alternativer.

Ja men Streamzap er en vanlig IR kontroll og ikke RF slik som Remote Wonder og det kan jo være en ulempe.

Jeg hadde hvertfall ikke kjøpt noe annet enn RF fjernkontroll dersom jeg skulle kjøpe nå.

Lenke til kommentar

Ang. Remote wonder II er dato på denne så usikker som den kan bli dessverre. :(

Men, sjekk ut Firefly istedet om RF er et must. Designmessig er den fullt på høyde med Ati remote wonder II, og leveringsdatoen er ganske så sikker.

Ein fordel med IR er at du kan bruke samme fjernkontroll til TV, video osv som til PCen. IR mottakerene er kompatibel med det meste av IR fjernkontroller.

Det blir ein personlig vurderingssak, skal ein styre PCen fra eit anna rom må ein ha RF, om du sitt i samme rom er IR godt nok..

Endret av crusade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...