stidz Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) hver gang jeg går inn på noen av mappene mine tar det litt tid og så står det "Explorer.EXE har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." og pc'en kjører utrolig tregt. alle spill jeg kjører går veldig sakte. og lagger nå sinnsykt. værst er det når jeg kjører Battlefield. men lagger på alt. vet ikke når det ble sånn m,en det kom sånn plutselig. jeg har prøvd og kjøre forskjellige spyware progs. har prøvd og defragmentere. men ingenting funker. men disse mappene jeg får feil melding på er ikke på samme HD som spillene, det er ingen programmer instalert på disken jeg for feilmelding på. bare backup's og downloads. har sjekket etter virus med norton men fant ingenting. internett linja mi yter heller ikke så mye som den skal. i følge DU meter er linja mi på ca. 1100 kbps. men linja så fort browser ikke IE det merker jeg. og på TG så sleit også dc med og komme serlig høyere enn 300 kbps så lurte på om noen vet hva som feiler pc'en min. Endret 13. april 2004 av stidz Lenke til kommentar
Crack Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå