Gå til innhold

Er det ikke passivt at 1. Plass i å være aktiv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å ha mange poster gir en ikke automatisk rett til moderatorstatus. Det er først de par siste månedene at vi har gitt moderatorstatus til vanlige brukere, og disse velges ut på grunnlag av veldig mye mer enn antall poster. På en annen side vil du neppe se brukere med 100 poster som blir brukermoderatorer, da vi trenger et grunnlag for å avgjøre om folk er passende til jobben.

 

Når det gjelder Kjetil som denne tråden tydligvis handler om, så har i alle fall ikke jeg noe i mot ham som moderator, men jeg mener å huske at han ikke er interessert i å være det.

Lenke til kommentar

QUOTE (DesertGlow @ 13/04/2004 : 22:50)
Det å ha mange poster gir en ikke automatisk rett til moderatorstatus. Det er først de par siste månedene at vi har gitt moderatorstatus til vanlige brukere, og disse velges ut på grunnlag av veldig mye mer enn antall poster. På en annen side vil du neppe se brukere med 100 poster som blir brukermoderatorer, da vi trenger et grunnlag for å avgjøre om folk er passende til jobben.

Når det gjelder Kjetil som denne tråden tydligvis handler om, så har i alle fall ikke jeg noe i mot ham som moderator, men jeg mener å huske at han ikke er interessert i å være det.

Men der kom jo svaret ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (DesertGlow @ 13/04/2004 : 22:50)
På en annen side vil du neppe se brukere med 100 poster som blir brukermoderatorer, da vi trenger et grunnlag for å avgjøre om folk er passende til jobben.

adawen :p:)))

 

 

edit: Shit, hu byner å få noen poster nå ja. 500 :p Ekke så mye det heller da.

Endret av DiMiles
Lenke til kommentar

Synes det et litt ironisk at denne diskusjonen blusser opp med jevne mellomrom.

 

Nr. 1: De moderatorene som ble utnevt sist hadde vært aktiv på en positiv og hjelpsom måte. derav høye post-counts.

 

Nr. 2: Mange som har høye post-counts (inkl flere i denne tråden), poster det jeg vil kalle "attention-whore" poster. Korte meningsløse kommentarer som om dette var en chat!?!

 

Edit: og da snakker jeg ikke om "off-topic" nei, alle som har vært her en stund vet at dette ikke teller på postcounten!

Endret av stigen1
Lenke til kommentar

Det vigtigste for en moderator synes nå jeg er at han kan noe om forumet i seg selv, dvs. han har vert en stund og sett hvordan forumet fungerer å hvilke holdinger de tidligere moderatorene har hatt. En annen ting må være tilgjengelighet. Hvis en person skriver en post til dagen over 10 år er han neppe noe særlig aktuell som moderator.Den siste tingen som jeg synes er viktigst er at vedkommende kan noe om temaet/teamene forumene han skal moderere handler om. Synes at skribenter for sider innefor hardware nettverket automatisk burde seile opp som mulige moderator kandidater hvis de har de to andre nevne tingene.

 

En siste ting som nærmest burde være en selvfølge er hvordan personen er. Hvor høffelig og hyggelig han/hun er. Ingen vil like en moderator hvis han/hun skriver rundt på forumet som en fjott.

 

Mener å lest at flere av disse tingene har blitt brukt når forumstyret har valgt flere nye moderatorer i det siste.

 

edit: manglet et lite ord.

Endret av jokki
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...