Gå til innhold

Er det ikke passivt at 1. Plass i å være aktiv


Anbefalte innlegg

Jeg bare la merke til at de som dere gir moderator status til på forumet blandt annet måtte være veldig aktiv osv..

 

Er det ikke da passivt at værtfall 1. 2. og 3. plass på Top 10 i å være mest aktiv på hele forumet sammenlagt skal få det ?

 

Ser jo det er bruker med en god del over 10000 poster som ikke har det :)

 

Bare et spørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel hatt diskusjoner rundt det med status til brukere fleire ganger og konkludert med at det er best som det er. Og ein som har masse poster er ein bruker på samme måte som alle andre.

 

Det å ha 10000 poster gjer deg ikkje automatisk meir passande som moderator enn alle andre.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

QUOTE (Rikky @ 13/04/2004 : 21:30)
Ser ikke helt logikken i at mange innlegg=automatisk moderatorstatus... :hmm:

Akkurat, det kan være de er blitt spurt om å være det og, men har takket nei. Skal vel ikke begynne å gi alle som poster mye moderator status.

 

Foresten "Er det ikke passivt at 1.plass i å være aktiv" hva har du røyka?

Lenke til kommentar

QUOTE (sete @ 13/04/2004 : 21:35)
Har dessverre sett brukere med 2000 poster, der 1000 av postene er postet i kategorien søppel :roll:

Og hva så?

 

Sier det at brukeren er en dårlig bruker da eller?

Er han dum, har lav IQ, EQ osv? Bare fortsett og døm folk på forhånd du, du er vell kanskje rasist også?

Lenke til kommentar

QUOTE (bjaa @ 13/04/2004 : 21:39)
QUOTE (sete @ 13/04/2004 : 21:35)
Har dessverre sett brukere med 2000 poster, der 1000 av postene er postet i kategorien søppel :roll:

Og hva så?

 

Sier det at brukeren er en dårlig bruker da eller?

Er han dum, har lav IQ, EQ osv? Bare fortsett og døm folk på forhånd du, du er vell kanskje rasist også?

Ja!

 

 

Bare tuller, seffølgelig ikke.

 

Offtopic teller like mye som ontopic i mine øyne værtfall.

Lenke til kommentar

QUOTE (Lord_Linus @ 13/04/2004 : 21:36)
Det er vel slik at kvalitet teller mer enn kvantitet håper jeg.

Det vil jeg være enig i. Om en bruker har 10k poster, så kan godt halvparten av dem være poster på 2-3 ord.

 

Dessuten er noen bare ikke født for å bli moderator. Blant annet meg kanskje... ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (bjaa @ 13/04/2004 : 21:39)
QUOTE (sete @ 13/04/2004 : 21:35)
Har dessverre sett brukere med 2000 poster, der 1000 av postene er postet i kategorien søppel :roll:

Og hva så?

 

Sier det at brukeren er en dårlig bruker da eller?

Er han dum, har lav IQ, EQ osv? Bare fortsett og døm folk på forhånd du, du er vell kanskje rasist også?

Du har visst desverre misforstått helt fullstendig. Poenget mitt var at antall poster ikke kan være avgjørende for at en bruker skal være moderator. Dvs at f.eks 3643 poster sier ikke noe om hvor gode kunnskaper brukeren har om hardware eller om han bør bli moderator, fordi over 2000 av innleggene kan være postet i off-topicdelen (f.eks søppel). Men i praksis er antall poster tydeligvis viktig på dette forumet, de fleste moderatorene har godt over 2000-3000 poster, men jeg tror og håper at dette ikke var avgjørende for at de ble valgt til å være moderatorer. Kvalitet er bedre enn kvantitet!

Lenke til kommentar

selv om man har mange poster så trenger man ikke å være en god moderator. Fartstid og tidligere erfaring er også viktig. Og det er heller ikke sikkert at personer med mange poster er over alt

 

Det siste året har det jo blitt kjempestore mengder med kategorier og man må virkelig følge med for å finne alle. Jeg klarer ikke alltid det og jeg har vel vært her endel, grunnen er vel at jeg farter på amobil sine sider og hardware sine sider fordi det er det jeg kan best

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...