Gå til innhold

Deler til Stillegående PC

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke stille harddisker.. To WD.... Dvs den ene på 120 gigz synes jeg er stille, den andre på 40 gigz hadde jeg ikke brukt på lenge og fikk litt bakoversveis når jeg satte den inn og startet den.. Må ha ny OS HD og tror jeg satser på samme som deg Lord Hell.. (Seagate) Har hørt andre meninger om at WD 1200 (120 Gig) er stillegående, og må si meg enig i det. (Har to, en i Xbox og)

Bilder ligger ute nå:

Bilder Litt varierende kvalitet..

Lurer på hvor jeg skal gjøre av HDD permanent.. Kanskje bygge noe. Begge HD ligger nå og hviler på Armaflextape.

Den observante seer vil kanskje legge merke til at det ikke er noe RAM i maskinen.. Den Ligger hos Komplett, men det er en annen historie..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser på bilda nå :) Nice :) Ja lol, min 120 giga hardisk hører jeg sjelden (WD) og min andre 80Gb WD bråker nesten ikke den heller (dog jeg vet at det er den som lager jobbe lyd en gang i blandt (når jeg starter ett program som steam

Spørsmål, Hvilket stoff er det du bruker rundt de 2 viftene dine ? (på Venstre dør)

Lenke til kommentar

Du kan i hvert fall høre hos rørleggerkjeder som Comfort , baderingen eller Bravida i butikkene deres. Finnes i mange forsjellige tykkelser og varianter. Også som plater.. Selvklebende de også.. De har også 3,5mm tykk på Clas 75,- for 9,15 meter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...