Mortsun Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har ikke stille harddisker.. To WD.... Dvs den ene på 120 gigz synes jeg er stille, den andre på 40 gigz hadde jeg ikke brukt på lenge og fikk litt bakoversveis når jeg satte den inn og startet den.. Må ha ny OS HD og tror jeg satser på samme som deg Lord Hell.. (Seagate) Har hørt andre meninger om at WD 1200 (120 Gig) er stillegående, og må si meg enig i det. (Har to, en i Xbox og) Bilder ligger ute nå: Bilder Litt varierende kvalitet.. Lurer på hvor jeg skal gjøre av HDD permanent.. Kanskje bygge noe. Begge HD ligger nå og hviler på Armaflextape. Den observante seer vil kanskje legge merke til at det ikke er noe RAM i maskinen.. Den Ligger hos Komplett, men det er en annen historie.. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Ser på bilda nå Nice Ja lol, min 120 giga hardisk hører jeg sjelden (WD) og min andre 80Gb WD bråker nesten ikke den heller (dog jeg vet at det er den som lager jobbe lyd en gang i blandt (når jeg starter ett program som steam Spørsmål, Hvilket stoff er det du bruker rundt de 2 viftene dine ? (på Venstre dør) Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det er et produkt som jeg mener kalles Lydfelleskum som egentlig er til fronten på høyttalere.. Fra Eltek i Oslo.. Link til webshop: http://www.mamut.com/dynabel Min 40 GB Bråker! Høyfrekvent hvining... Skal ut. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Ok, jeg er Veldig intresert i den Teipen din (armaflex), vet du har fått din av en rørlegger kamerat, men hvor kan jeg gå å spørre etter denne ? på Jernia ? claus olson ? Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Du kan i hvert fall høre hos rørleggerkjeder som Comfort , baderingen eller Bravida i butikkene deres. Finnes i mange forsjellige tykkelser og varianter. Også som plater.. Selvklebende de også.. De har også 3,5mm tykk på Clas 75,- for 9,15 meter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå