LOZER Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Jeg og en kamerat skal ha en humorforestilling på skolen. Den skal inneholde eller være en parodi rundt : data / gaminig / CounterStike ? Dette skal være til en ungdomsskole. Vi har flere som vil være med. Fritt for ALLE forslag. (til nød en sang) Forslagene trenger ikke være fullstendige manus eller seri0se. Ideer ? Forumets LOZER og bOnecRusHer Vi kan drite oss ut litt ! Endret 13. april 2004 av LOZER Lenke til kommentar
tbone Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Da kan dere jo bare sminke masse kviser i trynet (hvis dere ikke har kviser da) og se helt zombi ut mens dere skriker masse rare utrykk som ingen forstår.. Utrykkene finner du helt sikkert her. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Da kan dere jo bare sminke masse kviser i trynet (hvis dere ikke har kviser da) og se helt zombi ut mens dere skriker masse rare utrykk som ingen forstår.. Utrykkene finner du helt sikkert her. Hahaha! Takk for at noen andre ikke liker CS! Bare tar det for gitt, liksom Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Finn et gamelt tastatur så en kan knuse når dere andre "knuser" han i et eller anet spill. bare for å vise at noen ikke liker å bli tatt, legg til litt humor i det. (vis dere tar noe slikt håper jeg dere ikkje skal ha FOR mangen forestilinger.) Edit: e ikke a Endret 14. april 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Sex Pistols - Sweet Child O' Mine Dette er en sang jeg anbefaler til et slikt prosjekt. Et forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå