Döden Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Spillet er ikke altfor hypet, det er det beste single-player-fps spillet noensinne -_- Jeg vet ikke at alle er enige med meg nei. DU kan vel ikke komme med noen begrunnelse for hvorfor dette er det beste fps spillet ? Personlig er jeg svært uenig i at Halo er så genialt. Minus: - Historien var god til de begynnte å dra inn the plauge til det uendelige. - Svært få nye gameplay messige ting. - AI'en til fienden var ikke helt på topp. (Eks. du kaster granat og de løper faktisk oppi granaten!) - "seen it before weapons" og utstyr. - Utrolig kjedelig og repetivt level design svært mye gjennom spillet. ( Når du blant annet holder på innendørs kommer du til et nytt sted og stopper opp. Grunnen: "Har ikke jeg vært her før mon tro"? Svar: Nei. Bungie har tenkt slik: "Copy and Past place A. Lets name it place B!" ) - Ingen "Må spille spillet" følelse. Pluss: - Grafikken og grafikk motoren var alletiders. Flott at den kunne behandle forholdsvis store områder med høyere grafisk standard enn da-tidens spill. Terrenget var faktisk svært flott til tider. (Dog jeg syns det var få fornyelser.) - Co-op Mode. - Kjøretøyene var artige. (- Litt spennende slutt. ("This has just begun!" etc.) ) I forbindelse med det virker det jo som om de kan trekke det ut i evigheter. Poenget er at Halo ikke er noe dårlig spill absolutt. Det er et bra spill. Men det er alt for "hypet" IMO. Diskuter gjerne ulike synspunkter (Dog jeg frykter massiv xbox fanboy attack! ) men ikke kom slike fjortiss uttrykk : "Halo er best" bla bla bla. "Best. Best. Best." (argumenter da for guds skyld!) Edit: leif! Endret 14. april 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 [quote name='Beistet' date='14/04/2004 : 22:15'] [quote name='NoLimit_^' date='14/04/2004 : 21:52'] Spillet er ikke altfor hypet, det er det beste single-player-fps spillet noensinne -_- [/quote] Jeg vet ikke at alle er enige med meg nei. DU kan vel ikke komme med noen begrunnelse for hvorfor dette er det beste fps spillet ? Personlig er jeg svært uenig i at Halo er så genialt. [b]Minus:[/b] - Historien var god til de begynnte å dra inn the plauge til det uendelige. - Svært få nye gameplay messige ting. - AI'en til fienden var ikke helt på topp. (Eks. du kaster granat og de løper faktisk oppi granaten!) - "seen it before weapons" og utstyr. - Utrolig kjedelig og repetivt level design svært mye gjennom spillet. ( Når du blant annet holder på innendørs kommer du til et nytt sted og stopper opp. Grunnen: "Har ikke jeg vært her før mon tro"? Svar: Nei. Bungie har tenkt slik: [i]"Copy and Past place A. Lets name it place B!" [/i]) - Ingen "Må spille spillet" følelse. [b]Pluss:[/b] - Grafikken og grafikk motoren var alletiders. Flott at den kunne behandle forholdsvis store områder med høyere grafisk standard enn da-tidens spill. Terrenget var faktisk svært flott til tider. (Dog jeg syns det var få fornyelser.) - Co-op Mode. - Kjøretøyene var artige. [b]([/b]- Litt spennende slutt. ("This has just begun!" etc.) [b])[/b] I forbindelse med det virker det jo som om de kan trekke det ut i evigheter. Poenget er at Halo ikke er noe dårlig spill absolutt. Det er et bra spill. Men det er alt for "hypet" IMO. Diskuter gjerne ulike synspunkter (Dog jeg frykter massiv xbox fanboy attack! ) men ikke kom slike fjortiss uttrykk : "Halo er best" bla bla bla. "Best. Best. Best." (argumenter da for guds skyld!) Edit: leif! [/quote] Uansett, så er Halo et bra spill! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 - AI'en til fienden var ikke helt på topp. (Eks. du kaster granat og de løper faktisk oppi granaten!) Det med granatene har aldri skjedd med meg.... Det er så digg når du hiver granat, så bare løper de små djevlene. =} Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 - AI'en til fienden var ikke helt på topp. (Eks. du kaster granat og de løper faktisk oppi granaten!) Det med granatene har aldri skjedd med meg.... Det er så digg når du hiver granat, så bare løper de små djevlene. =} Hehe Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 En gang spillte jeg og en kompis co-op, vi var på en stor bru, og var under kraftig angrep (legendary vanskelighetsgrad), kompisen min døde, mens jeg hadde bare et liv igjen. Jeg drev å sprang tilbake i håp om at skjoldet skulle regenerere seg selv, men jeg hadde en sånn usynlig sverdman etter meg. Kompisen min driver å hyler at han er rett bak meg, og jeg ser på hans side av skjermen at han har løftet sverdet og gjør seg klar til å slå. Akkurat da hopper jeg rundt, og på et stille sekund skyter jeg et pumphagle skudd ukontrolert. Fienden falt sammen, og skjoldet mitt kom tilbake. Svetten silte, men det var da jeg skjønte det. Ikke bare var det 3 gangen vi rundet det; jeg bare skjønte at jeg aldri hadde spilt et bedre skytespill... Jeg har tusen sånne historier fra Halo, mer enn jeg har fra de fleste andre spill... Noen spill ødelegger seg selv med at de kødder til historien med plutselig å få monster med i spillet (far cry) mens halo bare spilte på det spillet var god på; action som aldri ble kjedelig pga av fabelaktig gameplay. Varierte fiender, gode maps, fantastiske fly og kjøretøy og en spennende historie skadet heller ikke... Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 ........Nydelig.....Nydelig (tørker vekk en tåre) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) enig med det meste, har spilt det på pc og må si det var utroolig kult gameplay, men grafikkmotoren på pc suger jo lamarompe, den krever så jævlig mye for å kjøre bra!! jeg kan kjøre 1280x1024 i mange spill og medium eller high på det meste, men i Halo må jeg kjøre 800x600 medium for at det skal gå!! men fantastisk spill... :D håper 2ern kommer på pc Endret 16. april 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 - AI'en til fienden var ikke helt på topp. (Eks. du kaster granat og de løper faktisk oppi granaten!) Det skjer ikke på mitt spill... Der slenger covenant'ene seg som gale når det kommer en granat flygende! En gang spillte jeg og en kompis co-op, vi var på en stor bru, og var under kraftig angrep (legendary vanskelighetsgrad), kompisen min døde, mens jeg hadde bare et liv igjen. Jeg drev å sprang tilbake i håp om at skjoldet skulle regenerere seg selv, men jeg hadde en sånn usynlig sverdman etter meg. Kompisen min driver å hyler at han er rett bak meg, og jeg ser på hans side av skjermen at han har løftet sverdet og gjør seg klar til å slå. Akkurat da hopper jeg rundt, og på et stille sekund skyter jeg et pumphagle skudd ukontrolert. Fienden falt sammen, og skjoldet mitt kom tilbake. Svetten silte, men det var da jeg skjønte det. Ikke bare var det 3 gangen vi rundet det; jeg bare skjønte at jeg aldri hadde spilt et bedre skytespill... Jeg har tusen sånne historier fra Halo, mer enn jeg har fra de fleste andre spill... Har også MANGE gode minner fra halo! Genialt spill Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Noen som har sett bildene fra Gameinformer? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Personlig er jeg svært uenig i at Halo er så genialt. Minus: 1 Historien var god til de begynnte å dra inn the plauge til det uendelige. 2 Svært få nye gameplay messige ting. 3 AI'en til fienden var ikke helt på topp. (Eks. du kaster granat og de løper faktisk oppi granaten!) 4 "seen it before weapons" og utstyr. 5 Utrolig kjedelig og repetivt level design svært mye gjennom spillet. ( Når du blant annet holder på innendørs kommer du til et nytt sted og stopper opp. Grunnen: "Har ikke jeg vært her før mon tro"? Svar: Nei. Bungie har tenkt slik: "Copy and Past place A. Lets name it place B!" ) - Ingen "Må spille spillet" følelse. 1 Jeg har skjeldent spilt en så god historie i et fps spill. Ikke engang Half-Life sin var så godt forklart. 2 Hva gjør vel det når gameplayet allerede er fantastisk bra utført? 3 På Legendary kaster de seg unna granatene og til og med skudd, så jeg vet ikke hva du har drevet på med. 4 Ikke i min mening. Bare skjoldet var jo en genialt kul funksjon for et fps spill. Det at man kunne bruke våpnene til de onde karene også var et kult touch. 5 Repetivt level design var på et minimum i mine øyne. Jeg tenkte mest på kor kult det var når man kom til alle de store, åpne områdene med fly i himmelen og tanks i horisonten. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Elsker å spille HALO på legendary, utrolig godt gjennomført Coop mode, ellers så er ikke multiplayer 1 vs 1 så kjekt. Historien er helt grei, mange timer underholdning. edit: men har blitt så smått lei av det nå, så jeg gleder meg til halo 2!! Endret 16. april 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Visst dere stikker inn på forumet til talkxbox.com, ser dere 8 nye Hi-Rez scans av Halo 2. Og jeg kan trygt si det ser kongen ut. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 1 Jeg har skjeldent spilt en så god historie i et fps spill. Ikke engang Half-Life sin var så godt forklart.2 Hva gjør vel det når gameplayet allerede er fantastisk bra utført? 3 På Legendary kaster de seg unna granatene og til og med skudd, så jeg vet ikke hva du har drevet på med. 4 Ikke i min mening. Bare skjoldet var jo en genialt kul funksjon for et fps spill. Det at man kunne bruke våpnene til de onde karene også var et kult touch. 5 Repetivt level design var på et minimum i mine øyne. Jeg tenkte mest på kor kult det var når man kom til alle de store, åpne områdene med fly i himmelen og tanks i horisonten. 1. Så som så. (Men de kunne spart seg for plauge bla bla.) 2. Gameplayet er da likt som alle andre fps. (*Ding dong* Ringer det ingen bjelle ? Ikke noe nytt med det ffs!) 3. Har ikke spillt på Legendary 4. Våpnene ville jeg nærmest si var våpen vi hadde sett før pakket inn i en "futuristisk innpakkning". Skjoldet ? Mener nå jeg har sett lignende i spill før dette. Men hva er egentlig så spess. med det ? Udødlighet uten cheat ? Og ja dette var jo det første spillet hvor du kunne bruke våpenet til fiendene jada. ) 5. Det var som sagt landskapet var flott til tider ja. Men leveldesignet innendørs var vannvittig kjedelig. DU kunne faktisk løpe rundt og tro du løp i ring mens du egentlig var kommet til et nytt sted. ) Dette er nå min mening. Dere har en annen. Uansett et over "average spill". Grattis med post 2000 NoLimit_^ Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Håper ikke halo 2 blir så ensforig som halo (1) var evig ratatatatta. men blri sikkert et alletides spill Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 1 Jeg har skjeldent spilt en så god historie i et fps spill. Ikke engang Half-Life sin var så godt forklart.2 Hva gjør vel det når gameplayet allerede er fantastisk bra utført? 3 På Legendary kaster de seg unna granatene og til og med skudd, så jeg vet ikke hva du har drevet på med. 4 Ikke i min mening. Bare skjoldet var jo en genialt kul funksjon for et fps spill. Det at man kunne bruke våpnene til de onde karene også var et kult touch. 5 Repetivt level design var på et minimum i mine øyne. Jeg tenkte mest på kor kult det var når man kom til alle de store, åpne områdene med fly i himmelen og tanks i horisonten. 1. Så som så. (Men de kunne spart seg for plauge bla bla.) 2. Gameplayet er da likt som alle andre fps. (*Ding dong* Ringer det ingen bjelle ? Ikke noe nytt med det ffs!) 3. Har ikke spillt på Legendary 4. Våpnene ville jeg nærmest si var våpen vi hadde sett før pakket inn i en "futuristisk innpakkning". Skjoldet ? Mener nå jeg har sett lignende i spill før dette. Men hva er egentlig så spess. med det ? Udødlighet uten cheat ? Og ja dette var jo det første spillet hvor du kunne bruke våpenet til fiendene jada. ) 5. Det var som sagt landskapet var flott til tider ja. Men leveldesignet innendørs var vannvittig kjedelig. DU kunne faktisk løpe rundt og tro du løp i ring mens du egentlig var kommet til et nytt sted. ) Dette er nå min mening. Dere har en annen. Uansett et over "average spill". Grattis med post 2000 NoLimit_^ Hmm, jeg føler at vi kunne fortsettet i samme bane for alltids, så vi får vel bare respektere hverandres mening Men prøv å spill co-op på legendary... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Ny screen nå! http://www.gamespot.com/xbox/action/halo2/...ns.html?page=63 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Ny screen! Chief mot Jackals! :) Åhh!! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skulle akkurat til å poste det Ser så sinnsykt bra ut Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg tror Halo 2 blir det beste spilet noensinne! Jeg mener, se på grafikken på screen shotene! Det fins ikke noe bedre grafikk på noen spill! Og vis det klarer å bli bedre enn Halo (1) Tror Jeg Halo serien kan bli som Final Fantasy! Halo kan bli det nye spillet som alle har! Lykke til Bungie! Må bare vente til høsten nå! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Jeg tror Halo 2 blir det beste spilet noensinne! Jeg mener, se på grafikken på screen shotene! Det fins ikke noe bedre grafikk på noen spill! Og vis det klarer å bli bedre enn Halo (1) Tror Jeg Halo serien kan bli som Final Fantasy! Halo kan bli det nye spillet som alle har! Lykke til Bungie! Må bare vente til høsten nå! mhmh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå