Laman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Plasmagun og SMG! Ser tøft ut. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Råtøfft Men nok med disse typen shots, jeg vil se noe 100% ingame! Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Råtøfft Men nok med disse typen shots, jeg vil se noe 100% ingame! E3 videon er da ingame. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Råtøfft Men nok med disse typen shots, jeg vil se noe 100% ingame! E3 videon er da ingame. De har vel fikset på noen saker og ting siden sist? på tide med en ny en ja. Og vil se HUD-en! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Halo (1) var jo råfett dette må kjøpes, gleder meg til 2'a altså. www.xbox.com Endret 13. april 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Så sinnsykt tøft! Åååh gleder meg som en unge Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Syntes Halo var litt tøft, til jeg prøvde UT2K4 UT2K4 er jo bare hundrevisavtusen ganger bedre enn Halo (MIN mening). Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Når er det Halo 2 kommer? Og vil det bli akkurat som med 1'eren, at det kommer først på Xbox? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Råtøfft Men nok med disse typen shots, jeg vil se noe 100% ingame! Alle de tre mp bildene er ingame. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Syntes Halo var litt tøft, til jeg prøvde UT2K4 UT2K4 er jo bare hundrevisavtusen ganger bedre enn Halo (MIN mening). Det er litt urettferdig å sammenligne de to spillene. De skilles av både tid og teknologi. Husk at UT2k4 ikke ville vært så bra hvis Halo ikke hadde kommet. Alle de tre mp bildene er ingame. Ja, forsåvidt, men jeg vil se et bilde tatt fra den seneste builden, der vi ser fra spillerens perspektiv, med HUD, våpenmodell etc. Altså, 100% ingame. Endret 13. april 2004 av paranoide Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Syntes Halo var litt tøft, til jeg prøvde UT2K4 UT2K4 er jo bare hundrevisavtusen ganger bedre enn Halo (MIN mening). Det som er kult med Halo er jo co-op single player... Multiplayer, ja, der er ut 2k4 best, men i single player regjerer Halo... Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Syntes Halo var litt tøft, til jeg prøvde UT2K4 UT2K4 er jo bare hundrevisavtusen ganger bedre enn Halo (MIN mening). Jeg har også testa UT2004... ja.. det var bedre enn halo i mp men ikke i sp. Dette er slik jeg ser det Ut2004 er et mp spill. Halo er et sp spill. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Huff... Får helt frysninger når jeg ser de bildene.. Gleder meg noe helt sykt nå! Halo:CE var jo genialt! Halo Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Huff... Får helt frysninger når jeg ser de bildene.. Gleder meg noe helt sykt nå! Halo:CE var jo genialt! Halo amen. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Syntes Halo var litt tøft, til jeg prøvde UT2K4 UT2K4 er jo bare hundrevisavtusen ganger bedre enn Halo (MIN mening). Det er litt urettferdig å sammenligne de to spillene. De skilles av både tid og teknologi. Husk at UT2k4 ikke ville vært så bra hvis Halo ikke hadde kommet. Alle de tre mp bildene er ingame. Ja, forsåvidt, men jeg vil se et bilde tatt fra den seneste builden, der vi ser fra spillerens perspektiv, med HUD, våpenmodell etc. Altså, 100% ingame. Personlig finner jeg ingen sammenheng mellom utviklingen av Halo og UT spillene! Bort sett fra at det kanskje går veien rundt og UT spillene har inspirert Halo! Desuten lurer jeg på hva som egentlig er så genialt med Halo ? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Syntes Halo var litt tøft, til jeg prøvde UT2K4 UT2K4 er jo bare hundrevisavtusen ganger bedre enn Halo (MIN mening). Det er litt urettferdig å sammenligne de to spillene. De skilles av både tid og teknologi. Husk at UT2k4 ikke ville vært så bra hvis Halo ikke hadde kommet. Alle de tre mp bildene er ingame. Ja, forsåvidt, men jeg vil se et bilde tatt fra den seneste builden, der vi ser fra spillerens perspektiv, med HUD, våpenmodell etc. Altså, 100% ingame. Personlig finner jeg ingen sammenheng mellom utviklingen av Halo og UT spillene! Bort sett fra at det kanskje går veien rundt og UT spillene har inspirert Halo! Desuten lurer jeg på hva som egentlig er så genialt med Halo ? Har du ikke prøvd det da? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ohhh...et nytt bilde, dette må feires... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Syntes Halo var litt tøft, til jeg prøvde UT2K4 UT2K4 er jo bare hundrevisavtusen ganger bedre enn Halo (MIN mening). Det er litt urettferdig å sammenligne de to spillene. De skilles av både tid og teknologi. Husk at UT2k4 ikke ville vært så bra hvis Halo ikke hadde kommet. Alle de tre mp bildene er ingame. Ja, forsåvidt, men jeg vil se et bilde tatt fra den seneste builden, der vi ser fra spillerens perspektiv, med HUD, våpenmodell etc. Altså, 100% ingame. Personlig finner jeg ingen sammenheng mellom utviklingen av Halo og UT spillene! Bort sett fra at det kanskje går veien rundt og UT spillene har inspirert Halo! Desuten lurer jeg på hva som egentlig er så genialt med Halo ? Har du ikke prøvd det da? Jo. Jeg har det og jeg har rundet det. For omlag litt over et år siden. Kan ikke si jeg ble særlig imponert. Spillet er og var alt for hypet! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Desuten lurer jeg på hva som egentlig er så genialt med Halo ? Har du ikke prøvd det da? Jo. Jeg har det og jeg har rundet det. For omlag litt over et år siden. Kan ikke si jeg ble særlig imponert. Spillet er og var alt for hypet! Nå har vel ikke alle samme mening som deg da. *Håper du er en a de (få) menneskene på game-forums som aksepterer at andre har forskjellig mening om ting.* Endret 14. april 2004 av LioKaiser Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Spillet er ikke altfor hypet, det er det beste single-player-fps spillet noensinne -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå