j-- Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei. Jeg lurer på når mini ipoden kommer til norge? Er det noen som har en dato? Jeg har lyst på en slik en, men jeg har ikke hørt noe tid. Vet noen hvor masse prisen vil ligge på? Og sist men ikke minst, har apple skiftet ut de batteriene med noen som går ann å reparere? m.v.h Clvn Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 apple har sikkert en dato, ring og spør dem. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Lanseringen i Europa er utsatt til utpå sommeren, ifølge ITavisen. Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ganske sikker på at det er i sommer.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Leste ein plass at det var så mange forhåndsbestillinger i USA at dei måtte utsette lanseringen i Europa ei stund. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Takker for raske svar. NOEN av svarerne gjorde meg klokere.. apple har sikkert en dato, ring og spør dem. kremt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå