Gå til innhold

Nesten ferdig med opsettet

Anbefalte innlegg

LINK

Prøv først i OPERA, så i IE...

Aha? ser du forskjellen?

Åssen fikser jeg dette? PS! Siden vises riktig i Opera.. Vil mer ha en IE kompitabel side, eller begge for og si det sånt, men hoved "målgruppen" for siden er folk som til vanlig har IE.

Anders!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

menyen ble litt dratt i firefox hvertfall.. når du ikke sier fra hva som er problemet i IE, gidder jeg ikke hjelpe... åpner IE bare når jeg _må_

menneh, har ikke tid til å se på kilde, men test med menyen _utenfor_ andre div's og absolute position...

Lenke til kommentar

Dersom du insisterer på å bruke tables og ikke CSS, kan du jo sette selve inholdet i en egen table.

Tror det kan fikse problemet ditt...

Men som du ser dette er hvorfor tables ikke er like greit å bruke når en skal ha et layout på siden..

Tror dette skal virke korrekt...

<table>

<tr colspan=2>

<td>

Header

</td>

</tr>

<tr>

<td>

<table> innhold</table>

</td>

<td>

<table> meny</table>

</td>

</tr>

</table>

Endret av joffar
Lenke til kommentar
tusen takk polecat! hehe.. har ikke ord :p

men fiksa du menyen baaaaare for meg? :p gjorde om på onmouseover osv.. tusen takk!

No problemo! :thumbup:

Hehe, menyen din var litt for full av grafikkbugs (rare gule streker og noen strukkne pixler), så jeg laga den like godt på ny. Ble _nesten_ helt lik da. :p

Håper dette kan få deg til å konvertere fra tabeller. Les litt på koden, så kanskje du lærer litt i samme slengen. :)

Lenke til kommentar

Nais wørk PC!

Men desverre liker eg fremdeles ikkje fargevalget ditt. Mangler kontraster - bortsett fra den horrible headeren :p

Dessuten, kvit tekst på mørk blålilla bakgrunn var heller ubehagelig å lese.

Mitt beste triks for å få passelig kontrast BG vs tekstfarge er å ta utgangspunkt i bakgrunnsfargen, og berre lyse opp litt/tone ned litt til du har en passelig kontrast ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...