AndersK_ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 LINK Prøv først i OPERA, så i IE... Aha? ser du forskjellen? Åssen fikser jeg dette? PS! Siden vises riktig i Opera.. Vil mer ha en IE kompitabel side, eller begge for og si det sånt, men hoved "målgruppen" for siden er folk som til vanlig har IE. Anders! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 jeh right det hjelper mye akkurat nå.. er vel noe med koden, men kan ikke skjønne hva... dessuten var det ikke spm om designet men om IE vs Opera problem.. hehe Anders! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 menyen ble litt dratt i firefox hvertfall.. når du ikke sier fra hva som er problemet i IE, gidder jeg ikke hjelpe... åpner IE bare når jeg _må_ menneh, har ikke tid til å se på kilde, men test med menyen _utenfor_ andre div's og absolute position... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 menyen blir forskøvet i IE.. Ikke i OPERA eller preview vinduet i dreamwaever.. Det er problemet Anders! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 prøvd å sette det opp med absolute positioning?? ps: ikke bruk preview i DWMX... det er ikke så veldig komplett... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hvis den er riktig i Opera (er lik i 7.23 og 7.5 Preview 3) så er den feil i både Mozilla 1.5 og IE6... Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Aner ikke hvordan du løser problemet, men skaff deg litt marg rundt teksten Lenke til kommentar
joffar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Dersom du insisterer på å bruke tables og ikke CSS, kan du jo sette selve inholdet i en egen table. Tror det kan fikse problemet ditt... Men som du ser dette er hvorfor tables ikke er like greit å bruke når en skal ha et layout på siden.. Tror dette skal virke korrekt... <table> <tr colspan=2> <td> Header </td> </tr> <tr> <td> <table> innhold</table> </td> <td> <table> meny</table> </td> </tr> </table> Endret 14. april 2004 av joffar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Om du vil, er det bare å forsyne seg! Vises likt i IE6, Opera 7.23 og Mozilla Firefox 0.7 iallefall. (ja, jeg leker meg med kode enda) Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Om du vil, er det bare å forsyne seg! Vises likt i IE6, Opera 7.23 og Mozilla Firefox 0.7 iallefall. (ja, jeg leker meg med kode enda) Ingenting er bedre enn det Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Om du vil, er det bare å forsyne seg! Vises likt i IE6, Opera 7.23 og Mozilla Firefox 0.7 iallefall. (ja, jeg leker meg med kode enda) Respekt til deg.. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 tusen takk polecat! hehe.. har ikke ord men fiksa du menyen baaaaare for meg? gjorde om på onmouseover osv.. tusen takk! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 tusen takk polecat! hehe.. har ikke ord men fiksa du menyen baaaaare for meg? gjorde om på onmouseover osv.. tusen takk! No problemo! Hehe, menyen din var litt for full av grafikkbugs (rare gule streker og noen strukkne pixler), så jeg laga den like godt på ny. Ble _nesten_ helt lik da. Håper dette kan få deg til å konvertere fra tabeller. Les litt på koden, så kanskje du lærer litt i samme slengen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Nais wørk PC! Men desverre liker eg fremdeles ikkje fargevalget ditt. Mangler kontraster - bortsett fra den horrible headeren Dessuten, kvit tekst på mørk blålilla bakgrunn var heller ubehagelig å lese. Mitt beste triks for å få passelig kontrast BG vs tekstfarge er å ta utgangspunkt i bakgrunnsfargen, og berre lyse opp litt/tone ned litt til du har en passelig kontrast Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nais wørk PC! Men desverre liker eg fremdeles ikkje fargevalget ditt. Mangler kontraster - bortsett fra den horrible headeren Men nå var det vel ikke krtikk han er ute etter. Han pleier å slå hardt ned på slikt. Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Siden blir forskyvd i window-mode. (altså ikke fullskjerm..) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Siden blir forskyvd i window-mode. (altså ikke fullskjerm..) Damn, glemte å sette fast bredde på containeren! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Psst: En idè å skifte header? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå