alex100 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har laget en side til minne om de Britisk soldatene som har blitt drept til nå i krigen i Irak. http://www.inmemory.tk/ Dere må gjerne uttrykke deres repsekt for de vedkommende i gjesteboken. Settes stor pris på. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 De døde for en god sak. *mekke samme side bare for usa* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 De døde for en dårlig sak, men allikevel... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Om de døde for en god eller dårlig sak er opp til hver enkelt. Men poenget er at de er døde, og bør minnes. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ikke for å virke lite respektfull eller noe sånt, men hvorfor i alle dager ikke lage en side som omfatter ALLE de døde i Irak? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det var forbausende mange som døde i forskjellige ulykker og ikke av kamphandlinger. Trist lesing uansett. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Slik var det også under Golf-krigen. Viser kanskje hvor overlegne amerikanerne er? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Ikke for å virke lite respektfull eller noe sånt, men hvorfor i alle dager ikke lage en side som omfatter ALLE de døde i Irak? Fordi det et _litt_ for stort prosjekt for min del. Jeg valgte de Britiske soldatene fordi jeg er britisk selv og føler meg mer pårørt når medborgere blir drept. Regner med at du skjønner dette Samme som hvis en nordmann skulle bli drept i kamphandlinger der. Endret 13. april 2004 av alex100 Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Det var forbausende mange som døde i forskjellige ulykker og ikke av kamphandlinger. Trist lesing uansett. Det samme slo meg... Og ikke minst i friendly fire. Endret 13. april 2004 av alex100 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ikke for å virke lite respektfull eller noe sånt, men hvorfor i alle dager ikke lage en side som omfatter ALLE de døde i Irak? Fordi mange av de som døde var Saddamtro og/eller terrorister. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ikke for å virke lite respektfull eller noe sånt, men hvorfor i alle dager ikke lage en side som omfatter ALLE de døde i Irak? Fordi mange av de som døde var Saddamtro og/eller terrorister. Så det er ikkje så farlig med dei som har andre politiske syn ein deg? Skal du ære dei falne heltane som skulle redde Irak så får vi ære dei heroiske Irakerane som forsvarte sitt fedreland mot overmakta også. Eit krigs offer er eit krigsoffer same kva den personen meinte og trudde på. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jasså. Greit. Nazistene under WWII skulle ikke vært straffet... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 10.000 sivile er ikke terrorister, Jokke. Men, nå har jeg planer om å la denne tråden være i fred. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ja.. For så mange er ikke drept nei. Tallene ligger da på et par tre, kanskje fire hundre. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) *Litt for seint for at den skulle bli noe poeng i...* Endret 14. april 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ja.. For så mange er ikke drept nei. Tallene ligger da på et par tre, kanskje fire hundre. 10.000 sivile. Jeg holder meg fra nå av unna denne tråden, vil ikke ødelegge den ytterligere. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Med saddam eller mot saddam, terrorist eller ikke, amerikaner eller ikke.... de er alle mennesker Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Greit. Da bør vel etter deres mening også nazistene som ble dømt i Nürnberg, få støtte og deres bpønner. Tviler imidlertid på om dere er så kristne noen av dere men. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Greit. Da bør vel etter deres mening også nazistene som ble dømt i Nürnberg, få støtte og deres bpønner. alt eller ingenting. Dvs. enten hedrer man alle, eller så hedrer man ingen. Tviler imidlertid på om dere er så kristne noen av dere men. men hva? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Greit. Da bør vel etter deres mening også nazistene som ble dømt i Nürnberg, få støtte og deres bpønner. alt eller ingenting. Dvs. enten hedrer man alle, eller så hedrer man ingen. værste jeg har hørt. Loffelur, hvor blir det av din kampanje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå